کد خبر: ۲۶۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۶ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - 2020August 29
مدیرکل بهزیستی استان تهران آخرین وضعیت سالمندان ساکن در مجتمع توانبخشی پیکانشهر را تشریح کرد.
شفاآنلاین>اجتماعی>در پی وقوع حریق در یک مرکز توانبخشی واقع در پیکانشهر در شب گذشته، امین شاهرخی - مدیرکل بهزیستی استان تهران - درباره آخرین وضعیت سالمندان این مرکز گفت: بنابر اطلاعات داده شده از سوی مردم محله پیکانشهر، حدود ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شب گذشته از مرکز توانبخشی پیکانشهر دود مشاهده شده است که بلافاصله موضوع به مرکز آتش نشانی محله اطلاع رسانی و فورا آتش نشانان در مکان حاضر شدند و حریق را خاموش کردند.

به گزارش شفاآنلاین: شاهرخی درباره علت این آتش سوزی اظهارکرد: احتمالا این آتش سوزی به علت اتصالی برق رخ داده است.

شاهرخی با بیان اینکه در مرکز توانبخشی پیکانشهر ۳۴ نفر حضور داشتند، گفت: با تدابیر مردم محله و همکاران بهزیستی، شهرداری، آتش نشانی و اورژانس بلافاصله ساکنان این مرکز توانبخشی از محل حادثه خارج شدند اما یک نفر از ساکنان این مرکز که در اتاقی که آتش سوزی در آن رخ داده حضور داشته، جان خود را از دست داده است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران ادامه داد: در پی این حادثه ۱۱ نفر نیز دچار مصدومیت ناشی از این آتش سوزی شدند که بلافاصله به بیمارستان‌های فیاض‌بخش، حضرت رسول (ص) و شهدای یافت آباد انتقال یافتند و خوشبختانه حال عمومی آنها خوب است و در حال ترخیص هستند. برای سکونت این افراد مرکزی به نام مرکز آریا را در نظر گرفتیم که در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی مقرر شده است به مدت ۱۴ روز در این مرکز قرنطینه و بعد از اتمام این مدت به یکی از مراکز سالمندان تحت پوشش بهزیستی منتقل شوند.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همکاران  خود در بهزیستی استان تهران گفت: بهزیستی استان تهران بلافاصله بعد از وقوع این حادثه هماهنگی هایی را انجام داد و ٢٢ نفر از ساکنان مرکز توانبخشی نیز به یکی از مراکز بهاران منتقل شدند و خوشبختانه حال همگی آنان خوب است.

شاهرخی ادامه داد: قصد داریم این ۲۲ نفر نیز به یکی از مراکز سالمندان تحت پوشش بهزیستی منتقل شوند که تا پایان امروز این افراد از این مرکز موقت به مرکز سالمندان تحت نظر سازمان بهزیستی استان تهران منتقل خواهند شد.

وی در پایان از همکاران بهزیستی، شهرداری، آتش نشانی، وزارت بهداشت و اورژانس کشور به دلیل حضور به موقع در محل حادثه تشکر کرد.

شفاآنلاین را در اینستاگرام هم دنبال کنید

ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: