کد خبر: ۲۶۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - 2020August 22
بسیج جامعه پزشکی کشور در این صحنه بسیار حیاتی و کم نظیر مبارزه با کرونا خوش درخشیده است
شفاآنلاین>سلامت> رییس بسیج جامعه پزشکی گفت: جامعه پزشکی در عرصه‌های مختلف خوب عمل کرده و امروز نیز در مبارزه با ویروس کرونا خوش درخشیدند.

به گزارش شفاآنلاین: محمد صادقی روز شنبه در مراسم روز پزشک که با حضور خانواده‌های شهدای سلامت برگزار شد، افزود: ابوعلی سینا بی شک افتخار دنیای اسلام و نام آورترین پزشک اسلامی و منجم و موسیقی‌دان، طبیب و حکیم بی نظیر دنیا است. امروز ما میراث دار یکی از برجسته‌ترین انسان‌های تاریخ علم بشریت هستیم و باید جا پای این پزشک بگذاریم. امروز پزشکان، پرستاداران و داروسازان در تبعیت از خدمت به انسان‌ها باید پیرو او باشند.


وی ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی کشور در این صحنه بسیار حیاتی و کم نظیر مبارزه با کرونا خوش درخشیده است. همان‌طور که در سایر صحنه‌ها حاضر بوده، بسیج جامعه پزشکی در همه عرصه‌های حوادث جزو اولین گروه‌هایی بوده که در صحنه حاضر شده است.

صادقی بیان کرد: امروز بسیج چهره دیگری در صحنه‌های علمی پیدا کرده که حسب رهنمودهای فرمانده کل قوا و فرمانده سپاه بوده و ما در اینجا خدمتگذار محققانی هستیم که مورد حمایت دانشگاه‌ها قرار نگرفتند. امروز تیم‌های مختلفی روی درمان کرونا، ساخت کیت و واکسن در حال فعالیت هستند و مفتخریم که شهدای نام آوری در راه خدمت به مردم تقدیم کردیم و در این عرصه در خط مقدم دفاع از سلامت مردم حضور داشتیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم در آینده سازماندهی بهتر و خدمت بیشتری به مردم داشته باشیم. بسیج خود را نسبت به آرمان‌های انقلاب مسئول می‌داند و امیدوارم فعایت ما فراگیرتر باشد.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: