کد خبر: ۲۶۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - 2020August 17
مدیرعامل بیمارستان جم تهران:
مدیرعامل بیمارستان جم تهران گفت: در حال حاضر استاد شجریان در آی سی یو بستری است و به نسبت روز اول بستری، وضعیت فشار خون و تنفس بهتر شده، اما وضعیت هوشیاری خوب نیست.
شفاآنلاین>اجتماعی>سلامت>مدیرعامل بیمارستان جم تهران گفت: در حال حاضر استاد شجریان در آی سی یو بستری است و به نسبت روز اول بستری، وضعیت فشار خون و تنفس بهتر شده، اما وضعیت هوشیاری خوب نیست.

به گزارش شفاآنلاین: بابک حیدری اقدم روز دوشنبه در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره آخرین وضعیت استاد محمدرضا شجریان که در بیمارستان جم بستری است، افزود: استاد شجریان دو روز قبل با شوک عفونی به بیمارستان جم آمدند که افت فشار، تنگی نفس و ترشحات ریوی بسیار زیادی داشته و هوشیاری پایینی داشت که به آی سی یو منتقل شد.

وی ادامه داد: درمان‌های اولیه انجام شده، اما این‌که بگوییم شرایط استاد شجریان خوب است، این‌طور نیست و هنوز نیازمند مراقبت ویژه در بخش آی سی یو است.

مدیرعامل بیمارستان جم تهران اظهار کرد: به زودی نمی‌توان استاد شجریان را از آی سی یو مرخص کرد و فعلا باید در این بخش باشد. شوک عفونی هنوز برطرف نشده و فشار وی با داروهای تقویت کننده بهتر شده است. ترشحات ریوی کمتر شده و تب کاهش پیدا کرده است.

حیدری اقدم گفت: احتمالا دلیل این شوک می‌تواند به دلیل عفونت ریه باشد که ترشح شده و ترشحات ریه زیاد شده است.

شفاآنلاین را در اینستاگرام هم دنبال کنید

ایرنا


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: