کد خبر: ۲۶۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - 2020August 06
پیام پیرحسین کولیوند به مناسبت روز خبرنگار:
سلام و درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقا محبوب رسیدند
 شفاآنلاین>سلامت>رییس سازمان اورژانس کشور در پیامی روز خبرنگار و عید سعید غدیر خم را تبریک گفت و نوشت: خبرنگار باید بداند و می‌داند که آن فرد که آگاه‌‏تر است، مسئول‌‏تر است.

به گزارش شفاآنلاین و به نقل از سازمان اورژانس کشور، پیرحسین کولیوند ضمن تبریک عید غدیر خم و روز خبرنگار نوشت: سلام و درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏‌دارند و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‌‏گیرند. سلام و درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقا محبوب رسیدند.
وی ادامه داد: خبرنگار باید بداند و می‌‏داند که آن‌کس که آگاه‌‏تر است، مسئول‌‏تر است. مسئول در قبال ملت و کشور، مسئول در قبال باورها و اعتقادات مردم، مسئول در قبال منافع ملی، مسئول در قبال تجاوز فکری و اندیشه‌‏ای بیگانه‏ به مرزهای فرهنگی، مسئول در قبال اخلاق جامعه، مسئول در قبال کژاندیشی و کژ رفتاری‌‏های اداره ‏کنندگان کشور و این مسئولیت نه تنها محدودیت نمی‌‏آفریند،  بلکه راه رسیدن به کمال را در این حرفه مقدس برای او هموار و هموارتر می‏‌سازد و خبرنگار به جایگاهی می‌‏رسد که جز رضایت حضرت دوست نمی‏‌بیند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: