کد خبر: ۲۶۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - 2020August 05
آبه هيچ مشکلي از نظر سلامتي ندارد من هر روز با او ملاقات مي کنم و او بر انجام وظايف خود متمرکز است
شفاآنلاین>سلامت>«يوشي هيده سوگا» دبير اول کابينه ژاپن برخي اخبار منتشر شده مبني بر بيماري «آبه شينزو» نخست وزير اين کشور را رد کرد و گفت که سلامتي او هيچ مشکلي ندارد.

به گزارش شفاآنلاین ، يک مجله هفتگي امروز سه شنبه گزارشي مبني بر اينکه وضعيت سلامتي و بهداشتي آبه شينزو نخست وزير ژاپن ضعيف است منتشر کرده بود در اين گزارش آمده است که آبه ماه گذشته کيلادي دچار «استفراغ خون» شده است.

سوگا روز سه شنبه در يک کنفرانس خبري در توکيو در واکنش به اين گزارش گفت: آبه هيچ مشکلي از نظر سلامتي ندارد من هر روز با او ملاقات مي کنم و او بر انجام وظايف خود متمرکز است. 

در آخرين نسخه مجله هفتگي «فلش» که امروز سه شنبه بر پيشخوان کيوسک هاي مطبوعاتي قرار گرفت آمده است گمانه زني ها حاکي از آن است که از آبه در ۶ ژوئيه (۱۶ تير) خون گرفته شده است گزارش خاطرنشان مي کند که برنامه نخست وزير به همين دليل حدود پنج ساعت در آن روز لغو شده است.

سلامتي آبه از آن جهت مود توجه رسانه ها است که او در سال ۲۰۰۷ پس از يک سال کار به عنوان نخست وزير به دليل بيماري روده استعفا داد او پس از بازگشت به قدرت در سال ۲۰۱۲  گفت که با کمک يک داروي جديد بر بيماري «کوليت اولسراتيو» غلبه کرده است در نوامبر سال گذشته، وي رکورد فعاليت به عنوان طولاني ترين نخست وزير ژاپن را شکست.

کيودو گزارش کرده است آبه که غالباً قبل از همه گيري ويروس کرونا با سياستمداران، بازرگانان و ديگران نهار مي خورد بتازگي درست پس از ساعت ۶ بعد از ظهر به محل زندگي شخصي خود باز مي گردد.

سلامتي نخست وزير ژاپن همچنان تحت نظارت دقيق قرار گرفته است زيرا بيش از يک ماه است که هيچ کنفرانس مطبوعاتي برگزار نکرده يا در جلسات مجلس شرکت نکرده است.کيودو
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: