کد خبر: ۲۶۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - 2020July 28
ترامپ فهرستی از دستاوردهایش را همزمان با انتقادها از او در نحوه مدیریت همه گیری کرونا ارائه داد. این ویروس تاکنون بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر را در آمریکا آلوده کرده و باعث مرگ بیش از ۱۴۸ هزار نفر شده است
شفاآنلاین>اجتماعی>دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا که در نظرسنجی‌های جدید در ایالت‌های تاثیرگذار از جو بایدن نامزد احتمالی از حزب دموکرات عقب افتاده است ظاهرا تمایلی به پذیرش شکست خود ندارد و به تازگی مدعی شد حمایت از او نزد قایقرانان و موتورسواران نشان می‌دهد که او از بایدن جلوتر است.

به گزارش شفاآنلاین، ترامپ روز دوشنبه در سفر به کارولینای شمالی ضمن طرح چنین ادعایی به خبرنگاران گفت: من فکر می کنم که اکنون روحیه کمپین های انتخاباتی من تقویت شده است و مانند کمپین سال ۲۰۱۶ اشتیاق بیشتر و  روحیه بیشتری وجود دارد.

ترامپ ماه گذشته نیز در اظهارات مشابهی به حمایتش نزد قایقرانان و موتور سواران بالیده بود.

 سفر روز دوشنبه ترامپ به کارویلنای شمالی به منظور بررسی روند پیشرفت ساخت واکسن کرونا انجام و رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به رژه قایق سواران در روز قبل از آن به نشانه حمایت از او گفت: هزاران قایق در اقیانوس ها، در آبراه های درون کرانه ای پرچم ترامپ را در دست دارند.

ترامپ به رژه صدها قایقران در روز یکشنبه اشاره داشت که در آبراه های فلوریدا برگزار شد. ترامپ گفت: به آبراهه های درون کرانه ای فلوریدا نگاه کنید، به دریاچه ها نگاه کنید وببینید هزاران هزاران قایق و دوچرخه سوار نماد ترامپ، نماد آمریکا را حمل می کنند. همه جا نماد ترامپ- پنس وجود دارد. به دوچرخه سوارانی نگاه کنید که کیلومترها (با حمله چنین نمادهایی) حرکت می کنند.موتور سواران همیشه بخشی از پایگاه حمایتی ترامپ بوده است و او نیز به تازگی آنها را به کاخ سفید دعوت کرد تا نشان دهد از آنها حمایت می کند.


روز دوشنبه نظرسنجی موسسه ماریست و ان بی سی نیوز نشان داد که ترامپ با اختلاف هفت درصد از بایدن عقب است. نظرسنجی دیگری که توسط موسسه هاروارد هریس انجام شده نشان داده که این اختلاف  به ۱۰ درصد رسیده است. رئیس جمهوری آمریکا که با چالش های متعددی در آستانه انتخابات ۲۰۲۰ دست و پنجه نرم می کند نتایج این نظرسنجی ها را «جعلی و غلط»  و «سرکوبگرایانه» توصیف کرده است. ترامپ مدعی شد که نظرسنجی های دیگری در ایالات های کلیدی همچون کارولینای شمالی، آریزونا، پنسیلوانیا، فلوریدا و جورجیا نشان می دهد که او پیشتاز انتخابات است.

ترامپ فهرستی از دستاوردهایش را همزمان با انتقادها از او در نحوه مدیریت همه گیری کرونا ارائه داد. این ویروس تاکنون بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر را در آمریکا آلوده کرده و باعث مرگ بیش از ۱۴۸ هزار نفر شده است. واکنش او به معترضان نژادپرستی نیز یکی دیگر از موارد انتقادی از او است.

نظرسنجی جدید آسوشیتدپرس و مرکز نورک که به سفارش مرکز تحقیقات امور عمومی انجام شده است نشان می دهد که در مقایسه با حامیان بایدن، رای دهندگان به ترامپ اشتیاق بیشتری نسبت به رای دادن به او دارند.

انتخابات آمریکا برای انتخاب پنجاه و نهمین رئیس جمهوری آمریکا و معاونش سوم نوامبر ۲۰۲۰ ( ۱۳ آبان ۹۹) برگزار می شود.دیلی میل
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: