کد خبر: ۲۶۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۸ تير ۱۳۹۹ - 2020July 18
دارندگان نسخه های آزاد نیز با ارائه مدرک شامل نسخه پزشک ، معرفی نامه از پزشک و آخرین آزمایش قند خون می توانند با مراجعه به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یا شبکه بهداشت محل سکونت خود و دریافت حواله ، انسولین خود را تهیه کنند
شفاآنلاین>سلامت>مدیر دارو و فرآورده های بیولوژیک دانشگاه علوم پزشکی البرز از اجباری شدن توزیع انسولین قلمی فقط با نسخه پزشک از ابتدای مرداد ماه در داروخانه های استان خبر داد.  

به گزارش شفاآنلاین، دکتر بقایی گفت : بیمارانی که نسخه های بیمه ای دارند می توانند با مراجعه به داروخانه های طرف قرارداد بیمه خود ، انسولین مورد نیازشان را دریافت کنند.

دارندگان نسخه های آزاد نیز با ارائه مدرک شامل نسخه پزشک ، معرفی نامه از پزشک و آخرین آزمایش قند خون می توانند با مراجعه به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یا شبکه بهداشت محل سکونت خود و دریافت حواله ، انسولین خود را تهیه کنند.

مدیر دارو و فرآورده های بیولوژیک دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به کمبود تعدادی از انسولین های قلمی گفت : این مشکل تا پایان تیرماه برطرف خواهد شد.

دکتر بقایی همچنین گفت : تاکنون در تهیه این دارو افزایش قیمت نداشتیم، داروخانه ها نیز موظفند پس از دریافت نسخه و توزیع آن ، مدارک مربوط به انسولین را که شامل تصویر نسخه ها و فاکتور فروش است به معاونت غذا و دارو و سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع دهند.

شهروندان می توانند برای اطلاع از نحوه و محل توزیع انسولین به پایگاه اینترنتی معاونت غذا و داروی استان البرز به نشانیfd.abzums.ac.ir مراجعه کنند.خبرگزاری صداوسیما
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: