کد خبر: ۲۶۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۹ - 2020July 17
نزدیک به ۱۷.۴ میلیون کارگر در کشور درخواست دریافت بیمه بیکاری کرده اند و علاوه براین بیش از ۱۴.۳ میلیون نفر دیگر نیز درخواست دریافت بیمه بیکاری کرونا از دولت آمریکا کرده اند
شفاآنلاین>سلامت>به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا و تاثیر آن بر اقتصاد، در هفته گذشته یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در ایالت متحده اعلام بیکاری کرده اند.

به گزارش شفاآنلاین،۱۷ هفته است که در آمریکا هر هفته بیش از یک میلیون نفر به علت ویروس کرونا بیکار می شوند و در هفته گذشته یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در کشور درخواست دریافت بیمه بیکاری کردند.

براساس گزارش وزارت کار آمریکا، نزدیک به ۱۷.۴ میلیون کارگر در کشور درخواست دریافت بیمه بیکاری کرده اند و علاوه براین بیش از ۱۴.۳ میلیون نفر دیگر نیز درخواست دریافت بیمه بیکاری کرونا از دولت آمریکا کرده اند.

طبق آمارهای کنونی وزارت کار آمریکا، مجموع بیکاران کنونی این کشور به ۳۲ میلیون نفر رسیده است.


"نیک بونکر" اقتصاددان درمورد وضعیت اقتصادی آمریکا می گوید: آنچه که ما می بینیم ادامه خواهد داشت و ایالت متحده شاهد افزایش نرخ تاریخی بیکاران در کشور است.

به گفته بونکر، ما شاهد افزایش مداوم نرخ از دست دادن شغل هستیم و تا زمانیکه ما مانع اجرا شدن برنامه های توسعه اقتصادی هستیم این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا تا کنون سه میلیون و ۶۱۸ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند و بیش از ۱۴۰ هزار جان خود را از دست داده اند. واشنگتن پست
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: