کد خبر: ۲۶۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۲۴ تير ۱۳۹۹ - 2020July 14
مدتی بود با الهام آشنا شده بودم. من به او علاقمند بودم و به همین خاطر همراه خانواده ام به خواستگاری اش رفتم، اما رفتار بد مادرم در مراسم خواستگاری موجب شد تا از الهام و خانواده‌اش جواب رد بشنوم
شفاآنلاین>اجتماعی>پسر جوان وقتی فهمید دختر مورد علاقه اش ازدواج با او منصرف و با پسر دیگری نامزد شده از دختر جوان، برادرش و نامزد وی به اتهام آدم ربایی شکایت کرد.

به گزارش شفاآنلاین، رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل به دنبال شکایت پسر جوانی آغاز شد. امین ۲۷ ساله به که پلیس آگاهی رفته بود مدعی شد از سوی دختر مورد علاقه اش به نام الهام و برادر و نامزد وی ربوده شده و در خانه آن‌ها مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

با این شکایت ماموران پلیس به تحقیق پرداختند و الهام، برادر و نامزدی وی را بازداشت کردند. آن‌ها به درگیری با امین و کتک زدن وی اعتراف کردند.

در حالی که امین ادعایآدم ربایی و ضرب و جرح را مطرح کرده بود متهمان در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

شکست عشقی موجب آدم ربایی در تهران

در ابتدای جلسه امین به تشریح ماجرا پرداخت و گفت: مدتی بود با الهام آشنا شده بودم. من به او علاقمند بودم و به همین خاطر همراه خانواده ام به خواستگاری اش رفتم، اما رفتار بد مادرم در مراسم خواستگاری موجب شد تا از الهام و خانواده‌اش جواب رد بشنوم. من می‌خواستم بار دیگر با الهام و خانواده‌اش صحبت کنم، اما متوجه شدم الهام با پسر جوانی به نام نیما نامزد شده است.

وی ادامه داد: به همین خاطر چند بار با الهام تماس گرفتم، اما او آخرین بار همراه برادر و نامزدش قرار آمد. آن‌ها به زور مرا سوار ماشین کردند و به خانه‌شان بردند. آن‌ها مرا را به زور ربودند و به شدت کتک زدند که چندین روز در بستر بیماری بودم. به همین خاطر به اتهام آدم ربایی و ضرب و جرح از آن‌ها شکایت دارم.

مزاحمت خواستگار سمج نزاع دسته جمعی در پی داشت

سپس دختر جوان و برادر و نامزدش که با قرار وثیقه آزاد بودند یک به یک به دفاع پرداختند.

الهام گفت:: من و امین به یکدیگر علاقه‌مند بودیم و می‌خواستیم با هم ازدواج کنیم، اما مادر ایمان مخالف این ازدواج بود. به همین خاطر در مراسم خواستگاری حرف‌های نامربوط زد که موجب به هم خوردن مراسم شد. آنجا بود که فهمیدم نمی‌توانم با امین ازدواج کنم و خوشبخت شوم. به همین خاطر رابطه ام را با او قطع کردم، اما امین دست بردار نبود و مدام برایم مزاحمت ایجاد می‌کرد.


وی ادامه داد: مدتی بعد با یکی از خواستگارانم نامزد کردم، اما وقتی امین متوجه این ماجرا شد مزاحمت هایش را بیشتر کرد. برادرم و نامزدم که به ماجرا پی برده بودند، از من خواستند تا با امین قرار بگذارم تا با او صحبت کنند. امین با پای خودش به خانه ما آمد، اما وقتی با برادر و نامزدم رو به رو شد دعوا به راه انداخت و به همین خاطر برادرم و نامزدم او را کتک زدند. او هم آن‌ها را به شدت کتک زد و خانه ما را ترک کرد.

دو متهم دیگر نیز اتهامات ایشان را انکار کردند و مدعی شدند خواستگار سمج با پای خودش به خانه آن‌ها رفته و دعوا به راه انداخته است. در پایان این جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند. رکنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: