کد خبر: ۲۶۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۲۰ تير ۱۳۹۹ - 2020July 10
به پیمانکاران تاکید شده است که نسبت به تامین اقلام بهداشتی کارگران دقت بیشتری شود و این تجهیزات حتما در اختیار آنها قرار داده شود
شفاآنلاین>اجتماعی>سلامت>مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران گفت: تاکید شده است چنانچه عوامل کارگری بدون تجهیزات بهداشتی مانند ماسک و دستکش مشاهده شوند، پیمانکار حتما شامل جریمه شود.

به گزارش شفاآنلاین:"اصغر عطایی" مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران ، در خصوص  عدم توزیع ماسک بین کارگران خدماتی شهرداری تهران گفت: کارگران فضای سبز و خدمات شهری  زیرمجموعه پیمانکارانی قرار دارند که برای شهرداری تهران کار می کنند، در نتیجه پیمانکاران در مناطق 22 گانه شهر تهران موظف هستند تجهیزات ایمنی مانند دستکش و ماسک را حتما در اختیار کارگران قرار دهند.

عطایی با بیان اینکه با پیمانکاران متخلف برخورد می شود، تصریح کرد: تاکید شده است چنانچه عوامل کارگری بدون این تجهیزات مشاهده شوند، پیمانکار حتما شامل جریمه شود. 

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران به این نکته اشاره کرد که با اوج گیری مجدد کرونا تمهیدات در تمامی بخش ها و نه فقط در حوزه کارگری بیشتر شده است.

او با بیان اینکه ضدعفونی ها مجددا شدت پیدا کرده است، تصریح کرد: در بوستان ها تمامی وسائل بازی و تجهیزات شهری که در فضاهای سبز و بوستان ها قرار دارند، ضدعفونی می شوند. 


عطایی گفت: به پیمانکاران تاکید شده است که نسبت به تامین اقلام بهداشتی کارگران دقت بیشتری شود و این تجهیزات حتما در اختیار آنها قرار داده شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری برای تجمع در بوستان ها و پارک ها محدودیتی در نظر می گیرد یا خیر گفت: محدودیت خاصی در نظر گرفته نشده، اما بر فاصله گذاری اجتماعی تاکید می شود و مراجعین به پارک ها باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند. 

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: از همان روزهای اول شیوع کرونا به شهروندان به هنگام مراجعه به بوستان ها و پارک ها تذکر داده می شد و این تذکرها ادامه دارد.عوامل اجرایی بوستان ها به مردم تذکر می دهند که فاصله از همدیگر را حفظ کنند تا از تجمع خودداری شود.

عطایی افزود: داخل اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها نیز با شدت بیشتری ضدعفونی ادامه دارد و تمامی کارگروه‌ها فعال‌تر شدند و اقدامات قبلی را انجام می هند.

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا تفکیک از مبدا زباله ها متوقف می شود یا خیر؟ اظهار داشت: مقرر شد وضعیت به همان شکل باشد و سیاست تغییر نکرده است و تفکیک از مبدا زباله ها همچنان ادامه دارد. ایلنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: