کد خبر: ۲۶۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۹ - 2020July 09
در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، زمین خواران با اقدامات غیر قانونی 8 هزار متر مربع از اراضی دولتی متعلق به سازمان مسکن و شهرسازی را به تصرف خود در آورده اند
شفاآنلاین>اجتماعی>رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف یک قطعه زمین به مساحت 8 هزار متر مربع به ارزش 400 میلیارد ریال و بازپس گیری آن از 3 زمین خوار خبر داد. 
 
به گزارش شفاآنلاین، سرهنگ علی ولی پور ،در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در پی تحقیقات و رصد اطلاعاتی پرونده ای با موضوع زمین خواری را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، زمین خواران با اقدامات غیر قانونی 8 هزار متر مربع از اراضی دولتی متعلق به سازمان مسکن و شهرسازی را به تصرف خود در آورده اند.


این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران پس از بازرسی های به عمل آمده و اطمینان از موضوع با هماهنگی مقام قضائی سه تن از عاملان اصلی این پرونده دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به پلیس امنیت اقتصادی انتقال یافتند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی دولتی را 400 میلیارد رایل اعلام کرده اند و متهمان پس از تکمیل پرونده برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع ذي صلاح شدند.

به گفته ولی پور قطعه زمین متصرفی در اختیار سازمان مسکن و شهرسازی قرار گرفت .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: