کد خبر: ۲۶۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۱۹ تير ۱۳۹۹ - 2020July 09
با هجوم سرمایه‌گذاران نگران از تأثیرات اقتصادی بحران کرونا برای خرید سرمایه‌های امنی مانند طلا، قیمت جهانی طلا به بالاترین سطح خود از سپتامبر ۲۰۱۱ تا کنون رسید
شفاآنلاین>اقتصادی>با هجوم سرمایه‌گذاران نگران از تاثیرات اقتصادی بحران کرونا برای خرید سرمایه‌های امنی مانند طلا، قیمت جهانی طلا به بالاترین سطح خود از سپتامبر ۲۰۱۱ تا کنون برسد. 

به گزارش شفاآنلاین:چهارشنبه شب، با هجوم سرمایه‌گذاران نگران از تأثیرات اقتصادی بحران کرونا برای خرید سرمایه‌های امنی مانند طلا، قیمت جهانی طلا به بالاترین سطح خود از سپتامبر ۲۰۱۱ تا کنون رسید.

اسپات‌گلد برای اولین بار در بیش از ۸ سال اخیر از ۱۸۰۰ دلار، که از لحاظ روانی اهمیت بسیاری برای بازارهای مالی دارد، فراتر رفت. به این ترتیب قیمت نقدی هر اونس در بورس لندن با یک درصد جهش به ۱۸۱۱.۵۵ دلار رسید.


قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا هم ۰.۷ درصد رشد کرد و به ۱۸۲۲ دلار رسید. این شاخص ساعتی قبل تا ۱۸۲۹.۸۰ دلار هم بالا رفته بود.

دیوید مگر، مدیر معاملات فلزات گرانبها در شرکت اوراق‌های ریج، می‌گوید: پایه و اساس این افزایش قیمت بسته‌های تشویقی و حمایتی بانک‌های مرکزی در کنار حرکت موج سرمایه‌گذاری به سوی صندوق‌های معاملات طلا می‌باشد.سی‌ان‌بی‌سی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: