کد خبر: ۲۶۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۷ - ۱۶ تير ۱۳۹۹ - 2020July 06
بهتر است سازمان لیگ با لغو مسابقات درباره تعیین قهرمان، سهمیه آسیایی و همین‌طور تیم‌های سقوط کرده به لیگ یک و حتی تیم‌های راه‌یافته به لیگ برتر تصمیم‌گیری کند
شفاآنلاین>سلامت>ورزشی>کرونایی شدن اعضای دو تیم استقلال و فولاد می‌تواند بار دیگر برگزاری مسابقات لیگ برتر را با مشکل مواجه کند و شاید بهتر باشد سازمان لیگ رای به تعطیلی بدهد.

به گزارش شفاآنلاین: با توجه به روند افزایشی شیوع کرونا، مبتلا شدن اعضای تیم‌ها به این ویروس و همچنین مشخص شدن تقریبی قهرمان مسابقات، گفته می‌شود پایان رقابت‌های لیگ نوزدهم جام خلیج فارس طی روزهای آینده و قبل از فرار رسیدن موعد هفته بیست و چهارم اعلام خواهد شد.

در میان اخبار کرونای تیم‌های فولاد و استقلال، بعضی از اخبار غیررسمی هم خبر از تست مثبت سه بازیکن پرسپولیس در روزهای گذشته داد که اکنون در سلامت کامل هستند ولی مشخص نیست تا چه اندازه این اخبار صحت دارد. با این وجود به نظر می‌رسد موارد دیگری از ابتلای بازیکنان لیگ برتری به کرونا وجود داشته باشد.


حال به نظر می‌رسد بهتر است سازمان لیگ با لغو مسابقات درباره تعیین قهرمان، سهمیه آسیایی و همین‌طور تیم‌های سقوط کرده به لیگ یک و حتی تیم‌های راه‌یافته به لیگ برتر تصمیم‌گیری کند؛ چرا که علاوه بر لیگ برتر در لیگ یک هم شرایط خوبی وجود ندارد و تیم‌های لیگ یکی به خاطر شرایط مالی خود حتی در شرایط بدتری هم قرار دارند.دانشجو
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: