کد خبر: ۲۶۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۱۵ تير ۱۳۹۹ - 2020July 05
۸ نفر از کادر پزشکی به دلیل این حادثه در حال حاضر بازداشت هستند در حالی که کمترین نقش را در بروز حریق و انفجار کلینیک داشته‌اند
شفاآنلاین>اجتماعی>عضو شورای شهر تهران با اشاره به بازداشت ۸ نفر از کادر پزشکی به دلیل حادثه کلینیک سینا مهر، گفت: اگر ساختمان کلینیک ناایمن و خطرناک بوده چرا مجوز آن باطل و ساختمان پلمب نشده بود.

به گزارش شفاآنلاین:ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران درباره حادثه کلینیک سینا مهر اظهار داشت: متأسفانه در این حادثه ۱۷ نفر از جانباختگان جزو کادر پزشکی بوده که سه نفر آن‌ها از پزشکان حاذق کشور بوده‌اند.

وی افزود:همچنین ۸ نفر از کادر پزشکی به دلیل این حادثه در حال حاضر بازداشت هستند در حالی که کمترین نقش را در بروز حریق و انفجار کلینیک داشته‌اند.
این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: این کلینیک دارای پروانه بوده پس حتما مجوز‌های لازم را کسب کرده از طرفی افراد شاغل در آن بیمه شده بوده‌اند پس نشان می‌دهد اداره کار تا کنون ایرادی از کلینیک نگرفته است.

خداکرمی بیان داشت: کلینیک سینا مهر مجوز داشته و حادثه در آن به وقوع پیوسته است و حالا همه می‌گویند ما پیش از این اخطار داده بودیم. معاونت درمان و دانشگاه علوم پزشکی بازدید‌های سختگیرانه از کلینیک‌ها دارند و حتی اگر تعرفه‌ها بیش از معمول دریافت شود پروانه تعزیراتی تشکیل می‌دهند حال سؤال مطرح است که چرا مشکلات این کلینیک گزارش نشده است.

وی گفت: گزارش‌ها نشان می‌دهد همه فعالیت‌ها در این کلینیک مجاز بوده و کسی نمی‌پرسد اگر استاندارد نبوده چرا فعالیتش ادامه داشته است و چرا مجوز در صورت استاندارد نبودن باطل نشده و مجموعه نیز پلمب در آن صورت نگرفته است.

عضو شورای شهر تهران گفت: پزشکان بیگناه‌ترین افراد در بروز این حادثه بوده‌اند که در حال حاضر تنها آن‌ها در حال بازداشت هستند.دانشجو
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: