کد خبر: ۲۶۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۴ تير ۱۳۹۹ - 2020July 04
معاون پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از صدور اخطار ایمنی برای بیش از ۴۰۰ بیمارستان و مرکز درمانی در پایتخت خبر داد.

شفاآنلاین>سلامت>معاون پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از صدور اخطار ایمنی برای بیش از ۴۰۰ بیمارستان و مرکز درمانی در پایتخت خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین:محمود قدیری  درباره وضعیت ایمنی مراکز درمانی و بیمارستانی اظهارکرد:‌ کارشناسان آتش‌نشانی در سال‌های اخیر از بسیاری از اماکن عمومی و تجمعی بازدید کرده و با بررسی موارد ایمنی، خلاها و موارد نقض ایمنی را به مالکان هشدار داده‌اند.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز از جمله مواردیست که آتش‌نشانان اقدام به بازدید از آن کرده‌اند، خاطرنشان کرد: بیمارستان‌ها جزو مراکزی هستند که ایمنی آنها از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که تعداد قابل توجهی از مراجعه‌کنندگان به این مراکز را بیماران و افرادی شامل می‌شوند که به دلایل مختلف درمانی و بیماری ، امکان تردد و واکنش به موقع به حوادث را ندارند.

شفاآنلاین را در اینستاگرام هم دنبال کنید


معاون پیشگیری سازمان‌ آتش‌نشانی تهران ادامه داد:‌ در جریان این بازدیدها بیش از ۴۰۰ بیمارستان و مرکز درمانی در پایتخت شناسایی شد که دارای مشکلات ایمنی است که در این خصوص اخطار لازم به مسئولان این مراکز ارائه شده بود. همچنین در اکثر این موارد دستورالعمل ایمنی مربوطه هم به این مراکز داده شده بود.

قدیری با اشاره به حادثه هفته گذشته انفجار و حریق در کلینیک درمانی در حوالی میدان تجریش، خاطرنشان کرد:‌ پس از این حادثه با توجه به حساسیتی که وجود داشت، سازمان آتش‌نشانی تهران نامه‌ای به وزارت بهداشت ارسال و لیستی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در معرض خطر اعلام کرد تا این وزارتخانه نیز در حل مشکل ایمنی این مراکز اقدام کند.


ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: