بر اساس رویه جدید، محصولات سایپا با استفاده از حروف اختصاری انگلیسی در ۵ مدل، تیپبندی میشوند
شفاآنلاین>اجتماعی>رئیس مرکز ارتباطات و امور بینالملل گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای ایجاد تحول در فرآیندهای عملیاتی و معماری برند محصولات، سایپا برای نخستین بار روند نامگذاری و تیپبندی محصولات خود را یکسانسازی و ساختارمند کرد.
به گزارش شفاآنلاین، تابع جماعت رئیس مرکز ارتباطات و امور بینالملل گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای ایجاد تحول در فرآیندهای عملیاتی و معماری برند محصولات، سایپا برای نخستین بار روند نامگذاری و تیپبندی محصولات خود را یکسانسازی و ساختارمند کرد تا مشتریان گرانقدر هنگام انتخاب محصول مورد نظر خود نسبت به وضعیت خودرو و ویژگیهای آن مطلع باشند.
وی افزود: از آنجا که در سنوات گذاشته محصولات سایپا از تیپبندی مشخصی تبعیت نمیکرد و یا با تغییراتی در ظاهر و امکانات خودرو نام جدیدی برای آن مشخص میشد، با دستور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا موضوع در کمیته نامگذاری محصولات سایپا مطرح و مصوب شد که رویه گذشته تغییر کرده و نسبت به ساماندهی و ساختارمند کردن نامگذاری مدلهای مختلف از یک محصول اقدام شود.
به گفته تابعجماعت، گروه خودروسازی سایپا، در قالب یک سازوکار مشخص و روندهای معمول در نامگذاری، نسبت به تغییر نماد محصولات خود اقدام کرده است تا مشتریان و رسانهها در شناسائی مدلهای جدید از محصولات این گروه خودروسازی دچار ابهام نباشند.
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: بر اساس رویه جدید، محصولات سایپا با استفاده از حروف اختصاری انگلیسی در ۵ مدل، تیپبندی میشوند. اولین تیپ که تیپ پایه و اولیه محصولات به شمار میرود، با پسوند S. (نخستین حرف از واژه Standard) مشخص خواهد شد. بدین جهت اگر شما در لیست محصولات سایپا با خودروی ساینا S. روبرو شدید، به این معناست که این خودرو در سطح پایه و استاندارد قرار دارد. تسنیم