کد خبر: ۲۶۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۱۰ تير ۱۳۹۹ - 2020June 30
نویسنده: هانس کريستيان روسله
فقط حدود یک چهارم اسپانیایی ها می خواهند تابستان امسال به تعطیلات بروند و همچنین ترجیح می دهند با ماشین شخصی به خانه دوم خود در ساحل بروند
شفاآنلاین>سلامت>بسیاری از اسپانیایی ها با نگرانی ناظر دور جدید شیوع کرونا در آلمان هستند، کشوری که الگوی آنها در مبارزه با پاندمی بود: اگر آلمان نتواند ویروس را متوقف کند، چگونه اسپانیا با بیش از 28 هزار کشته خواهد توانست این بیماری را کنترل کند؟ ترس از موج دوم بسیار زیاد است، اگرچه در اسپانیا - برخلاف پرتغال – کانون های جدید بیماری کوچک هستند.

به گزارش شفاآنلاین،با این حال، میزان احتیاط و مراقبت بسیار بالا است. بیشتر اسپانیایی ها داوطلبانه ماسک زده و با وجود دمای تابستانی بیش از 30 درجه، تقریبا یکی از هر سه نفر حتی از ماسک های مخصوص FFP2 استفاده می کنند. در اسپانیا، الزام به استفاده از ماسک فقط در اتوبوس ها، قطارها و مکان هایی که حداقل مسافت را نتوان حفظ کرد، وجود دارد.


نگرانی و احتیاط حتی پس از پایان وضعیت اضطراری در هفته گذشته، همچنان بر همگان حاکم است. براساس نظرسنجی ها، فقط حدود یک چهارم اسپانیایی ها می خواهند تابستان امسال به تعطیلات بروند و همچنین ترجیح می دهند با ماشین شخصی به خانه دوم خود در ساحل بروند. پرواز با هواپیما اکثریت قریب به اتفاق را می ترساند - چه به یکی از جزایر اسپانیا و چه به خارج از کشور.فرانکفورتر آلگماينه سايتونگ (آلمان)
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: