کد خبر: ۲۶۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۰۸ تير ۱۳۹۹ - 2020June 28
در این مرحله شیوع و نوسانات گسترش بیماری کرونا غیرمترقبه نبوده و قابل پیش بینی است بر این اساس متصدیان تالارها مجاز به دريافت حق کنسلي هستند
 شفاآنلاین>اجتماعی>معاون نظارت بر اماکن عمومي پليس امنيت پايتخت، گفت: مشترياني که بعد از بازگشایی تالارها، قرارداد مراسم تنظیم و سپس به هر دليلي آن را کنسل و یا به زمان ديگري موکول مي کنند، مشمول اعمال جريمه کنسلي خواهند بود. 

به گزارش شفاآنلاین، سرهنگ نادر مرادي با اشاره به اینکه در حال حاضر تالارهاي پذيرايي با ظرفيت 50 درصدي و با رعايت پروتکل هاي بهداشتي فعاليت خود را آغاز کرده اند، اظهار داشت: تعدادی از شهروندان به تالارها مراجعه و برای برگزاری مراسم تنظیم قرارداد می کنند ولی با توجه به نوسانات شیوع بیماری کرونا و یا دلایل مشابه و ... تقاضای کنسلی قرار داد را دارند.

وی افزود: در این مرحله شیوع و نوسانات گسترش بیماری کرونا غیرمترقبه نبوده و قابل پیش بینی است بر این اساس متصدیان تالارها مجاز به دريافت حق کنسلي هستند.

سرهنگ مرادی همچنين در خصوص مشترياني که قبل از شروع و اعلام رسمي شيوع کرونا در کشور با تالارها قرارداد منعقد کرده اند، تصریح کرد: همان طور که سابق بر این نیز اعلام شده است اين افراد بدون پرداخت هرگونه جريمه اي مي توانند قرارداد خود را کنسل کنند.

معاون نظارت بر اماکن عمومي پايتخت گفت: متصدیان و مدیران تالارها مکلف هستند بر اساس بخشنامه ها و مقرره های اعلامی از سوی ستاد مبارزه با کرونا در خصوص برگزاری مراسم، قرارداد تنظیم کنند و در صورتي که بر خلاف چارچوب مشخص شده فعاليتي را انجام دهند با آنها برابر قانون برخورد خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: