کد خبر: ۲۶۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۰۸ تير ۱۳۹۹ - 2020June 28
هر 2 متهم اظهار داشتند به مدت 6 ماه است که چای تقلبی را به بازار تهران عرضه می کنند
شفاآنلاین>اجتماعی>معاون مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي پایتخت از دستگيري 2 کلاهبردار که چای غیر قابل مصرف انسانی را با بسته بندي برندهاي معروف چاي به بازار مصرف عرضه می کردند خبر داد و گفت: متهمان به شرکت های برند چای 60 میلیارد ریال خسارت وارد کرده اند. 
 
به گزارش شفاآنلاین، سرهنگ كارآگاه جهانگير تقي پور ، گفت: تعدادی گزارش در خصوص تهيه و توزيع چاي تقلبي با بسته بندي برندهاي معروف بازار به اداره سيزدهم پليس آگاهي اعلام و با توجه به اهميت و حساسيت موضوع، كارآگاهان پس از انجام تحقيقات اوليه و اطمينان از صحت خبر مذكور موفق به شناسايي انبار بزرگي در منطقه كيانشهر شدند كه متهمان از آن انبار به عنوان محل بسته بندي و تهيه چاي تقلبي استفاده مي كردند .

وی افزود: بررسی های اولیه نشان از این داشت، افراد با همکاری یکدیگر با تهیه چای های فله ای در شرایط کاملاً غیر بهداشتی آن ها را نگهداری و سپس با بسته بندي جدید و مشابه برندهاي معروف آنها را برای مصرف به بازار تهران عرضه می کنند.


این مقام انتظامی با بیان اینکه كارآگاهان در يك عمليات پلیسی هر دو متهم را با دستور قضائی در مخفیگاهشان دستگير و به پليس آگاهي انتقال دادند، گفت: در بازرسي از انبار مورد نظر 500كيلو چاي فله ای كشف شد.

تقی پور با اشاره به اینکه در آزمايش های صورت گرفته به دست آمد چاي مورد استفاده فاقد مصرف انساني است، تصریح کرد: هر 2 متهم اظهار داشتند به مدت 6 ماه است که چای تقلبی را به بازار تهران عرضه می کنند.

معاون مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي تهران در پايان با بیان اینکه متهمان بالغ بر 60 میلیارد ریال به شرکت های مربوطه خسارت وارد کرده اند، گفت : هر 2 متهم به منظور انجام تحقيقات تكميلي با دستور مقام قضائي در اختيار كارآگاهان اداره سيزدهم پليس آگاهي قرار دارند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار