کد خبر: ۲۵۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - 2020June 18
در آمریکا، رستوران‌ها، سالن‌های ورزشی، مدارس و دیگر اماکن عمومی از ماه مارس (اواخر اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹) همزمان با شیوع ویروس در این کشور تعطیل شدند. تاکنون بیش از ۲ میلیون آمریکایی مبتلا و حدود ۱۱۸ هزار نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته‌اند
 شفاآنلاین>اجتماعی>سلامت>دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با وجود گزارش برخی از ایالت‌ها درباره افزایش مبتلایان به ویروس کرونا، گفته است فعالیت‌های تجاری را دوباره تعطیل نخواهد کرد.

به گزارش شفاآنلاین، ترامپ در گفت‌وگو با شبکه خبری فاکس نیوز گفت: دوباره تعطیل نخواهیم کرد و این کار را انجام نمی‌دهیم.

پیشتر، لاری کادلو مشاور اقتصادی کاخ سفید و استیون منوچین وزیر خزانه‌داری گفته بودند که ایالات متحده اقتصاد را بار دیگر تعطیل نخواهد کرد.

به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، مایک پنس معاون ترامپ، فرمانداران ایالت‌های آمریکا را تشویق کرده ادعای دولت درباره افزایش آمار مبتلا به کرونا را به دلیل افزایش آزمایش‌ها تکرار کنند.

بررسی‌های این روزنامه نشان داده موارد مثبت ابتلا بیشتر از متوسط تعداد آزمایش‌ها بوده که دولت دستکم در ۱۴ ایالت انجام داده است.

در آمریکا، رستوران‌ها، سالن‌های ورزشی، مدارس و دیگر اماکن عمومی از ماه مارس (اواخر اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹) همزمان با شیوع ویروس در این کشور تعطیل شدند. تاکنون بیش از ۲ میلیون آمریکایی مبتلا و حدود ۱۱۸ هزار نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته‌اند.

در نتیجه این همه‌گیری، میلیون‌ها نفر در آمریکا بیکار شدند. ترامپ به قوی بودن اقتصاد کشورش می‌بالد و موضوع اقتصاد قوی محور اصلی کارزار انتخاباتی‌اش برای ورود دوباره به کاخ سفید درانتخابات نوامبر (سیزدهم آبان) را تشکیل می‌دهد. رویترز
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: