کد خبر: ۲۵۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - 2020June 17
خدمه، کارکنان و میهمانداران هواپیما تنها گروهی نیستند که از استفاده نکردن برخی مسافران از ماسک آسیب می بینند، بلکه دیگر مسافرانی که مقررات را رعایت می کنند نیز در معرض خطر ابتلا به بیماری قرار می گیرند
شفاآنلاین>سلامت>شرکت‌های عمده هواپیمایی آمریکا قصد دارند با تشدید اجرای مقررات الزام مسافران به استفاده از ماسک در هواپیما، مسافرانی را که از اجرای مقررات تازه خودداری می‌کنند، از سفر هوایی محروم کنند.

به گزارش شفاآنلاین، بر اساس سیاست های تازه گروه شرکت های هواپیمایی آمریکا شامل ۶ شرکت عمده هواپیمایی مانند امریکن، دلتا و سوث وست، استفاده مسافران از ماسک، اجباری خواهد بود و هر فردی که از اجرای این مقررات خودداری کند از سفر با هواپیماهای آن شرکت محروم خواهد شد.

این تصمیم جانشین مقررات دولت فدرال برای ملزم کردن همه مسافران به پوشیدن ماسک مانند اجباری شدن بستن کمربند ایمنی و نکشیدن سیگار شده است.

آلن چیو وزیر ترابری آمریکا با الزامی اعلام شدن استفاده از ماسک توسط دولت فدرال مخالفت کرده و اجرای آن را به شرکت های هواپیمایی و اتحادیه های کارکنان آنها حواله کرده است که بیشتر از همه در معرض همه گیری ویروس کرونا در محیط داخلی هواپیما قرار دارند.

براساس مقررات یونایتد ایرلاینز؛ میهمانداران هواپیماهای این شرکت از ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد ماه) موظف هستند در صورتی که مسافر در پی تذکرات و حتی ارایه ماسک توسط کارکنان این شرکت، از استفاده از آن خودداری کند، اعلام بروز حادثه کنند که بخش امنیت پرواز در مقصد به آن رسیدگی خواهد کرد.

خدمه، کارکنان و میهمانداران هواپیما تنها گروهی نیستند که از استفاده نکردن برخی مسافران از ماسک آسیب می بینند، بلکه دیگر مسافرانی که مقررات را رعایت می کنند نیز در معرض خطر ابتلا به بیماری قرار می گیرند.سی ان ان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: