کد خبر: ۲۵۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - 2020June 14
بسياري از ايالت‌هاي آمريکا محدوديت‌هاي اعمال شده براي مهار ويروس کرونا را کاهش داده‌اند و نبود واکسن کرونا و تجمعات در شهرهاي آمريکا باعث افزايش شيوع بيماري کوويد ۱۹ در ايالت متحده شده است
شفاآنلاین>سلامت>آنتوني فائوچي رييس موسسه ملي آلرژي و بيماري‌هاي عفوني آمريکا با هشدار در مورد شيوع موج دوم ويروس کرونا از شرکت کنندگان در کمپين‌هاي انتخاباتي ترامپ خواست تا از ماسک حفاظتي صورت استفاده کنند. 

به گزارش شفاآنلاین، فائوچي عضو کارگروه ويژه مبارزه با کرونا در کاخ سفيد ضمن هشدار به شرکت کنندگان در کمپين‌هاي انتخاباتي ترامپ از فرماندهان ايالت‌هاي آمريکا خواست که در مورد کاهش محدوديت‌هاي اعمال شده براي مهار کرونا بازنگري داشته باشند. 

وي گفت: هنگامي که ما شاهد روند افزايش بستري شدن بيماران کرونايي در بيمارستان‌ها هستيم، مطمئنا اين نشانه و بيانگر آن است که ما در مسير اشتباه قدم برداشته‌ايم. 

فائوچي افزود: با بازگشايي ايالت‌ها ما شاهد افزايش شيوع مبتلايان به ويروس کرونا هستيم و هم اکنون شناسايي، قرنطينه و رديابي تماس افراد مبتلايان از مهمترين اقدامات مهار اين ويروس است. 

وي همچنين به ايالت‌هاي آمريکا هشدار داد که دستورالعمل‌هاي بازگشايي دولت فدرال را ناديده نگيرند. 

بسياري از ايالت‌هاي آمريکا محدوديت‌هاي اعمال شده براي مهار ويروس کرونا را کاهش داده‌اند و نبود واکسن کرونا و تجمعات در شهرهاي آمريکا باعث افزايش شيوع بيماري کوويد ۱۹ در ايالت متحده شده است. 

براساس جديدترين آمار منتشر شده ، تا کنون بيش از ۲ ميليون و ۱۱۰ هزار نفر در آمريکا به کرونا مبتلا شدند و از اين شمار بيش از ۱۱۶ هزار نفر جان باختند و بيش از ۸۴۰ هزار نفر بهبود يافتند. 

شمار مبتلايان به ويروس کرونا در سراسر جهان از ۷ ميليون و ۷۶۷ هزار نفر فراتر رفته و از اين ميان بيش از ۴۲۸ هزار و ۷۹۰ نفر نيز جان خود را از دست داده‌اند.سي ان ان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: