کد خبر: ۲۵۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۸ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - 2020June 10
ميزان اعتبار ترامپ در ميان مردم آمريکا به ۳۸ درصد رسيده و اين ميزان اعتبار ۷ درصد از نظرسنجي پيشين سي ان ان که در اوايل ماه مه (اواسط ارديبهشت) برگزار شد، کمتر است
 شفاآنلاین>سلامت>نتايج نظرسنجي نشان از کاهش درصد پيروزي دونالد ترامپ در برابر جو بايدن رقيب اصلي وي در انتخابات رياست جمهوري ۲۰۲۰ آمريکا مي‌دهد. 

به گزارش شفاآنلاین، نظرسنجي ملي جديد حاکي از آن است که ميزان اعتبار دونالد ترامپ در حال کاهش است و اگر انتخابات رياست جمهوري آمريکا قرار بود امروز (سه شنبه) برگزار شود، جو بايدن ترامپ را در انتخابات کنار ميزد. 

براساس نظرسنجي شبکه سي ان ان، ميزان اعتبار ترامپ در ميان مردم آمريکا به ۳۸ درصد رسيده و اين ميزان اعتبار ۷ درصد از نظرسنجي پيشين سي ان ان که در اوايل ماه مه (اواسط ارديبهشت) برگزار شد، کمتر است. 

نتايج نظرسنجي همچنين نشان مي‌دهد که ميزان عدم تاييد ترامپ از ۵۱ درصد به ۵۷ درصد افزايش يافته است. 

درصد اعتبار بايدن رقيب اصلي ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ آمريکا افزايش يافته و هم اکنون ميزان اعتبار بايدن نسبت به ترامپ با ۱۴ درصد اختلاف بيشتر به ۵۵ در مقابل ۴۱ درصد رسيده است. 

با انتشار نظرسنجي در مورد کاهش اعتبار و پيروزي ترامپ در انتخابات، رييس جمهوري آمريکا سريعا در مورد اين نظرسنجي در شبکه توييتر واکنش نشان داد و مثل هميشه گزارشات سي ان ان را دروغ و جعلي خواند. 

ترامپ در حالي درصدد جعلي نشان دادن نظرسنجي است که نظرسنجي اخير شبکه فاکس نيوز نيز نشان از پيروزي بايدن در برابر ترامپ در ايالت‌هاي ويسکانسين و آريزونا مي‌دهد. 

با نزديک‌تر شدن به زمان برگزاري انتخابات رياست جمهوري ۲۰۲۰ آمريکا، گمانه‌زني‌ها درباره انتخاب معاون رياست جمهوري اين کشور نيز آغاز شده و نشريه آمريکايي هيل، نام کاندوليزا رايس وزير امور خارجه وقت در زمان رياست جمهوري جورج بوش را در صدر فهرستي متشکل از يازده سياستمدار زن براي معاونت جو بايدن (در صورت پيروزي در انتخابات) قرار داده است. 

جو بايدن، ۷۸ ساله يکي از مسن‌ترين نامزدهاي رياست جمهوري است که توانست با کسب دو هزار و ۱۱  راي هئيت نمايندگان، از حد نصاب يکهزار و ۹۹۱ آرا،  نامزد واجد شرايط از حزب دموکرات در انتخابات رياست جمهوري ۲۰۲۰ آمريکا شود. 

بايدن از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ بعنوان چهل و هفتمين معاون رئيس جمهوري آمريکا در دوره رياست جمهوري باراک اوباما بود. 

انتخابات رياست جمهوري ۲۰۲۰ آمريکا پنجاه و نهمين انتخابات رياست جمهوري در آمريکا خواهد بود که قرار است در ۳ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۳ آبان ۱۳۹۹) برگزار شود.سي ان ان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: