کد خبر: ۲۵۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۸ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - 2020June 09
امتحانات دروس عمومی نظری از روز شنبه ۲۴ خرداد تا سه شنبه ۲۷ خرداد به صورت آنلاین و از طریق سامانه نوید/ سامانه آزمون دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود
شفاآنلاین>اجتماعی>دانشگاه علوم پزشکی تهران تقویم ویرایش شده نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ را با توجه به شرایط اپیدمی کرونا در کشور منتشر کرد.

به گزارش شفاآنلاین،تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه علوم پزشکی تهران با توجه به شرایط اپیدمی کرونا در کشور ویرایش شد.

بر اساس تقویم آموزشی جدید زمان حذف درس یک هفته قبل از شروع امتحانات براساس بند ۵ بخشنامه شماره ۵۰۰/۱۳۶ تاریخ ۱۹ فروردین ۹۹ وزارت بهداشت است.

امتحانات دروس عمومی نظری از روز شنبه ۲۴ خرداد تا سه شنبه ۲۷ خرداد به صورت آنلاین و از طریق سامانه نوید/ سامانه آزمون دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

زمان ثبت نمرات دروس عمومی نظری از روز شنبه ۲۴ خرداد ۹۹ تا پنجشنبه ۵ تیر ۹۹ است.

امتحانات دروس تخصصی نظری پس از اطمینان از ارائه آموزش کامل محتوای دروس از یکشنبه اول تیر تا چهارشنبه ۸ مرداد برگزار می شود.

زمان ثبت نمرات دروس تخصصی نظری از شنبه ۷ تیر تا چهارشنبه ۱۵ مرداد است.

کارآموزی دکتری عمومی و کارآموزی در عرصه کارشناسی از شنبه ۱۷ خرداد تا ۱۵ شهریور ۹۹ برگزار می شود. زمان ثبت نمرات دروس کارآموزی مطابق بخشنامه ۲ روز پایان هر ماه است.

زمان ارائه دروس عملی دندانپزشکی که مستلزم انجام کار عملی با بیمار است در ماه های تیر و مرداد تعیین شده است.

دروس عملی و آزمایشگاهی کلیه رشته ها از تاریخ ۱۷ خرداد ارائه شده است و زمان ثبت نمرات دروس عملی و آزمایشگاهی همانند دروس کارآموزی در ۲ روز پایان ماه های تیر و مرداد است.

تبصره ۱: در صورت نیاز به زمان بیشتر جهت ثبت نمرات دروس عملی و آزمایشگاهی مهلت فوق تمدید خواهد شد.

تبصره ۲: در خصوص نحوه برگزاری آزمون های دروس تخصصی نظری به صورت آنلاین یا حضوری، طبق خطوط کلی بازگشایی ابلاغی معاونت آموزشی ۱۱ خرداد ۹۹ و در شورای آموزشی دانشکده ها تصمیم گیری شود.مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: