کد خبر: ۲۵۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - 2020June 04
این سیستم شامل چندین روبات خواهد بود یک روبات از آزمایش دهندگان نمونه می گیرد، یک روبات دیگر نمونه های گرفته شده را در دستگاه های آزمایش قرار می دهد و یک روبات دیگر شناساگرهای تست PCR را مدیریت می کند
شفاآنلاین>سلامت>یک شرکت فناوری اهل این کشور ساخت یک سیستم روباتیک آزمایش پی سی آر را آغاز می کند تا خطر ابتلای کادر درمانی به ویروس کرونا کاهش یابد.

به گزارش شفاآنلاین، روز پنجشنبه گزارش کرد شرکت مدیکاروید(Medicaroid) سازنده روبات های پزشکی، حاصل سرمایه گذاری مشترکی بین صنایع سنگین کاواساکی و شرکت سیمکس است که سازنده تجهیزات تشخیصی پزشکی است.

این سیستم شامل چندین روبات خواهد بود یک روبات از آزمایش دهندگان نمونه می گیرد، یک روبات دیگر نمونه های گرفته شده را در دستگاه های آزمایش قرار می دهد و یک روبات دیگر شناساگرهای تست PCR را مدیریت می کند.

مقامات شرکت مدیکاروید می گویند روباتی که نمونه ها را جمع آوری می کند نقش اصلی را در این سیستم دارد، چرا که به پزشکان اجازه می دهد تا روند آزمایش "پی سی آر" را از راه دور انجام دهند.

آنها می گویند این دستگاه بر اساس دانش عملی ساخته خواهد شد که صنایع سنگین کاواساکی به عنوان سازنده روبات های صنعتی کسب کرده است.

شهر کوبه واقع در غرب ژاپن که شرکت مدیکاروید در آن واقع است یک کمک مالی به ارزش حدود ۴۶۰ هزار دلار و همچنین مکان هایی برای انجام آزمایش در بیمارستان ها و مراکز درمانی در اختیار این شرکت قرار می دهد.

"هاشیموتو یاسوهیکو" رئیس شرکت مدیکاروید می گوید شرکت او مشتاق است تا به ایجاد یک محیط امن برای پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کمک کند.

در ژاپن تا کنون حدود ۱۷ هزار تن به ویروس کرونا مبتلا شده و ۹۰۰ نفر هم جان باخته اند.ان. اچ. کی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار