کد خبر: ۲۵۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - 2020June 02
تاکنون ۱۸ هزار بسته داروي آويفاوير توليد شده است و مطابق برنامه‌ريزي صورت گرفته تا ۶۰ هزار بسته از اين دارو به بيمارستان‌هاي روسيه داده خواهد شد ضمن اينکه ظرفيت توليد داروي آويفاوير در روسيه ۷۲۰ هزار بسته در سال است
شفاآنلاین>سلامت>از تحويل داروي روسي درمان کرونا با نام آويفاوير به بيمارستان‌هاي اين کشور تا ۱۰ روز ديگر خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، يک مقام صندوق سرمايه‌گذاري مستقيم روسيه بدون ذکر نام به اين رسانه روسي گفته است که هنوز اين دارو به بازار عرضه نشده است و مهمترين ويژگي آن اين است که درمان بيماران کرونايي را از ۹ به چهار روز کاهش مي‌دهد.

وي گفت: تاکنون ۱۸ هزار بسته داروي آويفاوير توليد شده است و مطابق برنامه‌ريزي صورت گرفته تا ۶۰ هزار بسته از اين دارو به بيمارستان‌هاي روسيه داده خواهد شد ضمن اينکه ظرفيت توليد داروي آويفاوير در روسيه ۷۲۰ هزار بسته در سال است.

گفتني است آويفاوير با مشارکت صندوق سرمايه‌گذاري مستقيم روسيه و گروه شرکت‌هاي «خيم رار» توليد شده است و وزارت بهداشت روسيه به تازگي آن را تاييد کرده و در فهرست داروهاي قابل مصرف قرار داده است.

شمار مبتلايان به کرونا در روسيه با افزايش ۹ هزار و ۳۵ مورد ديگر در ۲۴ ساعت گذشته، اکنون به ۴۱۴ هزار و ۸۷۸ نفر رسيده است و تاکنون چهار هزار و ۸۵۵ نفر نيز در اين کشور جان باخته و ۱۷۵ هزار و ۸۷۷ نفر بهبود يافته‌اند.ايزوستيا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: