کد خبر: ۲۵۸۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - 2020June 02
بخش مهم گردشگری در تونس طی سال جاری در نتیجه همه گیری کرونا ۱.۴ میلیارد دلار از درآمد خود را از دست داد و ۴۰۰ هزار نفر نیز بیکار شدند
شفاآنلاین>اجتماعی>مقامات تونس تصمیم گرفتند برای نجات صنعت رو به ورشکستگی گردشگری مرزهای زمینی ، دریایی و هوایی کشور را تا یک ماه آینده بازگشایی کنند.

به گزارش شفاآنلاین، مقامات این کشور پس از مهار همه گیری ویروس کرونا به امید نجات صنعت گردشگری تصمیم گرفتند مرزهای خود را ۲۷ ژوئن ( ۷ تیر ) بازگشایی کنند.

دولت تونس دیروز (دوشنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از پنجشنبه هفته جاری بار دیگر به خودروهای شخصی اجازه تردد میان شهرها را خواهد داد.

بر اساس این گزارش، موج کووید – ۱۹ در تونس فروکش کرده است و ظرف بیش از یک هفته گذشته به استثنای چند شهروندی که از خارج به کشور برگشته اند ، هیچ مورد ابتلا در استان های ۲۴ گانه این کشور ثبت نشده است.

تونس از ابتدای شروع بحران کرونا تا کنون یک هزار و ۷۰ مورد ابتلا به این ویروس کشنده را به ثبت رساند که از میان آنها ۴۸ بیمار جان خود را از دست دادند و دو نفر هم اکنون در بیمارستان در حال معالجه بسر می برند.

تونس پیش بینی کرد که در نتیجه شیوع بیماری کرونا اقتصادش به میزان ۴.۳% در سال جاری میلادی افت کند که بزرگ ترین عقب گرد اقتصاد تونس پس از دستیابی به استقلال در سال ۱۹۵۶ تا کنون به شمار می رود.

بخش مهم گردشگری در تونس طی سال جاری در نتیجه همه گیری کرونا ۱.۴ میلیارد دلار از درآمد خود را از دست داد و ۴۰۰ هزار نفر نیز بیکار شدند.تاپ
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: