کد خبر: ۲۵۸۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - 2020June 01
در هندوستان محدودیت ها تاثیر بسزایی بر اقتصاد این کشور داشته و موجب افزایش ضریب بیکاری در این کشور شده است
شفاآنلاین>سلامت>کشورهای مختلف جنوب آسیا و جنوب شرق آسیا روز یکم ماه ژوئن محدودیت های مقابله با شیوع ویروس کرونا را کاهش دادند. برخی از این کشورها در حالی فعالیتهای اقتصادی را از سر می گیرند که هنوز با افزایش شمار مبتلایان رو به رو می باشند. 

به گزارش شفاآنلاین، ‌هندوستان که مقابله با شیوع ویروس کرونا را از اواخر ماه مارس دنبال می کند ، به شکل گسترده محدودیت ها را کاهش داده و تعطیلی کارخانه ها و فروشگاهها را لغو کرده است. این در حالی است که در هندوستان گسترش شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و شمار مبتلایان جدید در یک روز از هشت هزار نفر هم فراتر رفته است. دولت هندوستان بر از سرگیری فعالیتهای اقتصادی تاکید دارد.

 چرا که در هندوستان محدودیت ها تاثیر بسزایی بر اقتصاد این کشور داشته و موجب افزایش ضریب بیکاری در این کشور شده است. البته در هندوستان محدویت ها در مناطقی که شمار مبتلایان بسیار بالا است ، همچنان ادامه دارد و از سر گیری فعالیت متروها به تعویق افتاده است. 

 سرعت افزایش شمار مبتلایان در فیلیپین حتی با وجود اعمال محدودیت های شدید در دو ماه و نیم گذشته، کاهش پیدا نکرده است. دولت فیلیپین در نظر دارد با کاهش محدودیت ها بازسازی اقتصادی را سرعت ببخشد. اما در عین حال ظرفیت حمل و نقل عمومی را به کمتر از پنجاه درصد محدود کرده و محدودیت سنی برای خروج شهروندان از خانه تعیین کرده است. 

از سوی دیگر ،‌ تایلند که با اعمال محدودیت ها به تدریج شیوع ویروس کرونا را کاهش داده است ،‌ از روز یکم ماه ژوئن از سرگیری فعالیت مراکز سر بسته همانند سالن های  سینما و سالن های ماساژ را که خطر ابتلاء‌ به ویروس کرونا در آنجا نسبتا زیاد می باشد ، تایید کرده است. دولت تایلند در نظر دارد در صورت گسترش دوباره شیوع کرونا ، بار دیگر در این کشور محدودیت های شدید برقرار کند. ان اچ کی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: