کد خبر: ۲۵۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - 2020May 29
اقدام های مهار و کنترل شیوع ویروس کرونا مانند محدودیت های مسافرتی و قوانین فاصله گذاری اجتماعی سبب شده تا فعالیت اقتصادی در سراسر آمریکا به حالت توقف باقی بماند
 شفاآنلاین>سلامت>وزارت بازرگانی آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که به دنبال تاثیر شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد، شرکت های بزرگ تولیدی در آمریکا در دو ماه اخیر با کاهش سفارش روبه رو بوده اند.

به گزارش شفاآنلاین، وزارت بازرگانی آمریکا می گوید روند دریافت سفارش توسط شرکت های بزرگ تولید کننده هر ماه نسبت به ماه دیگر با کاهش بیشتر همراه بوده است، به نحوی که دریافت سفارش توسط این شرکت ها در ماه مارس (فروردین) به میزان ۱۶.۶ درصد و در ماه اوریل (اردیبهشت) به ۱۷.۲ درصد کاهش یافته است.

براساس گزارش وزارت تجارت آمریکا، تنها در بخش دریافت سفارش در بخش خودرو، کامیون و قطعات خودرو سفارشات به میزان ۵۲.۸ درصد کاهش یافته است.

 اقدام های مهار و کنترل شیوع ویروس کرونا مانند محدودیت های مسافرتی و قوانین فاصله گذاری اجتماعی سبب شده تا فعالیت اقتصادی در سراسر آمریکا به حالت توقف باقی بماند.

وزارت بازرگانی آمریکا همچنین افزود که اقتصاد در دوره ژانویه تا مارس با ۵ درصد کاهش همراه بوده و این بدتر از آن چیزی است که در ابتدا گزارش شده بود.واشنگتن پست
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: