کد خبر: ۲۵۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - 2020May 29
معاون توسعه مدیریت وزارت بهداشت؛
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، گفت: الگویی که مدافعان سلامت در کشور ثبت می کنند، همانند دوران دفاع مقدس سرشار از ایثار گری است.

شفاآنلاین>سلامت> سید کامل تقوی نژاد، در مراسم رونمایی از تندیس فرشته مهر مدافعان سلامت در بیمارستان شهدای تجریش، ضمن قدردانی از تلاش‌های مدافعان سلامت در مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: تلاش‌های ارزشمند فرمانده عملیات مقابله با کرونا و تمامی سربازان جان بر کف حوزه درمان ستودنی است.

به گزارش شفاآنلاین:تقوی نژاد با اشاره به اینکه نیروهای جان بر کف کادر درمانی و بهداشتی کشور در سخت‌ترین روزهای بحران کرونا خالصانه خدمات منحصر به فردی ارائه دادند، خاطرنشان کرد: الگویی که مدافعان سلامت در کشور ثبت می‌کنند همانند دوران دفاع مقدس سرشار از ایثارگری است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، در ادامه تلاش‌های کادر بهداشتی و درمانی، را در عرصه جهانی نیز کم رقیب توصیف کرد و گفت: دستاورد ارزشمندی که کشور در مقابله با کرونا به دست آورد نتیجه کار گروهی و همگرایی میان دستگاه‌های مختلف است.

تقوی نژاد در ادامه خدمات مؤثر کادر درمان و بهداشت کشور را در دوران دفاع مقدس یادآور شد و افزود: کادر درمان بیش از ۴۰ سال است که در این حوزه ایثارگرانه با کیفیت ترین خدمات را ارائه می‌دهند.

وی از افزایش اعتماد عمومی در جریان مقابله با کرونا میان دولت و مردم خبر داد و افزود: این اعتبار ملی و مردمی مایه افتخار و انسجام بین دولت و مردم است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت ضمن قدردانی از خدمات و ایثارگری‌های مدافعان سلامت، توجه مردم به توصیه‌های بهداشتی در راستای مقابله با ویروس کرونا را شایسته تقدیر دانست.

مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: