کد خبر: ۲۵۸۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - 2020May 23
من برای شیما و مرد جوان به نام سرخان اشد مجازات می‌خواهم. بعد از آن ماجرا مدت‌ها تحت درمان بودم و با سختی توانستم درسم را تمام کنم و حالا دندانپزشک شده ام
شفاآنلاین>اجتماعی>سلامت>حوادث>زن دندانپزشک که چهار سال قبل به تله زن و مرد دزد افتاد و با پاشیده شدن آب جوش از سوی آن‌ها دچار سوختگی شده بود در دادگاه برای آن‌ها اشد مجازات خواست.

به گزارش شفاآنلاین، در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد، ابتدا شاکی که زنی دندانپزشکی به نام آتنا است در جایگاه ویژه ایستاد و در تشریح ماجرا گفت: سال ۹۵ دانشجوی رشته دندانپزشکی بود. من خانه‌ای در سعادت آباد اجاره کرده بودم و با مادرم در آن زندگی می‌کردم. من به تنهایی از پس هزینه اجاره خانه بر نمی‌آمدم به همین خاطر در سایت دیوار دنبال یک هم خانه می‌گشتم تا اینکه یک زن و مرد برای بازدید به خانه ام آمدند.

وی ادامه داد: آن‌ها پس از بررسی خانه یک باره به سمتم حمله کردند و من متوجه شدم در دام دزدان افتاده ام. مرد جوان با پنجه بوکس به صورتم زد و من برای دفاع از خودم دستم را به سمت کتری آب جوش بردم، اما آن‌ها کتری آب جوش را به سر و صورتم پاشیدند که به شدت دچار سوختگی شدم. آن‌ها دست و پایم را با طناب بستند و پس از سرقت لپ تاپ، گوشی موبایل آیفون و چند عینک مارک دار گران قیمت از خانه‌ام گریختند.

این زن ادامه داد: ارزش اموال دزدی در سال ۹۵ حدود ۱۳۰ میلیون تومان بود که حالا قیمت آن چند برابر شده است. من بعد از فرار زن و مرد دزد با پلیس تماس گرفتم و ماموران پلیس از طریق بررسی فیلم ضبط شده دوربین‌های مداربسته توانستند خودرویی را که دزدان با آن مقابل خانه ام آمده بودند شناسایی و زن جوان به نام شیما را که چند سابقه دزدی در پرونده اش داشت دستگیر کنند.

این شاکی عکس آثار سوختگی روی بدن و صورتش را به قضات نشان داد و گفت: من برای شیما و مرد جوان به نام سرخان اشد مجازات می‌خواهم. بعد از آن ماجرا مدت‌ها تحت درمان بودم و با سختی توانستم درسم را تمام کنم و حالا دندانپزشک شده ام.

سپس سرخان که افغان است در جایگاه متهم ایستاد و اتهامش را نپذیرفت.

وی گفت: من در پارکی در میدان صادقیه نگهبان بودم و شیما را از قبل می‌شناختم. او به پارک آمد و گفت خواهرش اسباب کشی دارد و از من خواست تا در اسباب کشی به آن‌ها کمک کنم. من سوار پرشیا شیما شدم و به سعادت آباد رفتم، اما وقتی وارد خانه زن جوان شدیم شیما به او حمله کرد و به رویش آب جوش پاشید.

 او دست و پای زن جوان را بست و من از دیدن این صحنه تعجب کردم. چون غیرقانونی وارد ایران شده بودم بلافاصله فرار کردم. شیما خودش اموال زن جوان را سرقت کرده است.

سپس شیما در جایگاه ویژه ایستاد و انگشت اتهام را به سمت همدستش نشانه رفت. وی گفت: من به شیشه اعتیاد داشتم و صاحب دو فرزند بودم. سرخان را از قبل می‌شناختم. او ساقی مواد مخدر بود. آخرین بار وقتی به شدت با همسرم دعوا کرده بودم در سایت دیوار به دنبال یک هم خانه گشتم که با آگهی آتنا روبه رو شدم.

وی ادامه داد: من و همسرم در یک اتاق در خانه مادر شوهرم زندگی می‌کردیم و من از این موضوع ناراحت بودم. از شوهرم می‌خواستم تا آنجا را ترک کنیم، اما قبول نمی‌کرد. به همین خاطر خانه ام را ترک کردم. من می‌خواستم به شوهرم بفهمانم خودم می‌توانم به تنهایی زندگی ام را اداره کنم. 

من در حالی که به شدت گریه کرده بودم سراغ سرخان رفتم تا از او شیشه بگیرم. من به او گفتم دنبال یک هم خانه هستم وسرخان گفت برای بازدید خانه همراهم می‌آید.
 
این متهم گفت: وقتی به خانه آتنا رفتیم، من مشغول صحبت کردن با مادر او آتنا بودم که سرخان یکباره با پنجه بوکس به زن دندانپزشک حمله کرد و یک ضربه به او زد. آتنا کتری آب جوش را به سمت من پاشید که دچار سوختگی شدم و بلافاصله آنجا را ترک کردم. 

احتمالا بعد از اینکه من خانه زن دندانپزشک را ترک کردم سرخان دست و پای او را بست و اموالش را سرقت کرد. من همان روز به بیمارستان رفتم و چند روزی آنجا بستری شدم. سپس شوهر و برادرم مرا به کمپ ترک اعتیاد بردند تا مواد مخدر را کنار بگذارم. من بی گناهم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده، شیما را به ۱۰ سال زندان، رد مال و پرداخت دیه محکوم کردند. مرد افغان نیز به ۱۰ سال زندان محکوم شد.رکنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: