کد خبر: ۲۵۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۳ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - 2020May 23
شفاآنلاین: دکتر حمید عقیلی، پزشک عمومی پس از چند روز مبارزه سرسختانه با کرونا دار فانی را وداع کرد
شفاآنلاین>سلامت>مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از تقدیم پنجمین شهید مدافع سلامت مشهد در راه مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، در خصوص شهادت دکتر حمید عقیلی پزشک مشهدی، اظهار کرد: ایشان مدتی در ای سی یو بستری و به کووید ۱۹ مبتلا شده‌ بودند، با وجود همه تلاش‌ها به علت درگیری شدید ریه، به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه عقیلی پزشک عمومی بوده و مدت‌ها مسؤولیت درمانگاه ولیعصر (عج) را برعهده داشته ‌است، افزود: ایشان بسیار انسان پاک و شریفی بود، خداوند در کنار امام حسین(ع) جایگاهش دهد.

رحیمی تصریح کرد: بعد از شهادت حسن ارباب اولین شهید مدافع سلامت مشهد که در بیمارستان کامیاب به شهادت رسید و شهیدان دکتر یحیوی، وجدان و برادران که در این مدت در جبهه مبارزه با کرونا به شهادت رسیدند، دکتر حمید عقیلی پس از تحمل رنج بسیار به عنوان پنجمین شهید مدافع سلامت به یاران شهیدش پیوست.

گفتنی است، دکتر حمید عقیلی از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود که در روز قدس پیوند بین جهاد در جبهه‌های جنگ تحمیلی و جبهه دفاع از سلامت مردم و جامعه، بالاخره او را به آرزوی دیرینه‌اش یعنی شهادت رساند.فارس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: