کد خبر: ۲۵۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 16
بمنظور کاهش مراجعات غیرضروری، افزایش رضایتمندی مخاطبان و همکاران و همچنین توسعه خدمات غیرحضوری بیمه‌شدگان، امکان ارائه درخواست بازنشستگی عادی در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی فراهم شد.
شفاآنلاین>اجتماعی> از بیست و یکم اردیبهشت ماه امکان ارائه درخواست بازنشستگی عادی در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی eservices.tamin.ir فراهم و بیمه‌شدگان می‌توانند با ورود به سامانه با کدکاربری و رمز عبور اختصاصی، از طریق گزینه درخواست بازنشستگی نسبت به تکمیل اطلاعات و ارسال درخواست اقدام کنند.

به گزارش شفاآنلاین:اگر درخواست بازنشستگی خارج از وقت اداری یا ایام تعطیل توسط بیمه‌شده ارسال شود، ثبت درخواست در سیستم شعبه تامین اجتماعی در اولین روز کاری بعد انجام می‌پذیرد.

از بیمه‌شدگان درخواست می‌شود پس از ثبت درخواست بازنشستگی غیرحضوری تا اطلاع ثانوی به شعب تامین اجتماعی مراجعه نکنند؛ به محض اعلام سابقه از جانب واحد نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی مراحل بعدی انجام فرایند بازنشستگی، به متقاضی اطلاع‌رسانی می‌شود.

همچنین اخذ و کنترل اصل شناسنامه بیمه‌شده و امضای فرم درخواست بازنشستگی به منظور احراز هویت وی در اولین مراجعه الزامی است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: