کد خبر: ۲۵۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 16
معاون کل وزارت بهداشت
معاون کل وزارت بهداشت، گفت: طبق پیش بینی سازمان بهداشت جهانی و پیش بینی ما اوضاع در پائیز از اردیبهشت و خرداد بدتر خواهد شد، اگرچه این پیش بینی ما قطعی نیست.

شفاآنلاین>سلامت> ایرج حریرچی، در برنامه نبض ورزشی شبکه خبر، با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی باید به ویروس کرونا عادت کنیم، افزود: در خصوص فوتبال معیارهای بهداشتی و درمانی لازم را اعلام کرده‌ایم و اگر امروز (شنبه) در کمیته کشوری تصویب شود، به فدراسیون فوتبال اعلام می‌شود تا خودشان درباره اجرای آن تصمیم بگیرند.

به گزارش شفاآنلاین:حریرچی با بیان اینکه اولویت اصلی ما حفظ سلامت مردم است و اینکه اثرات بیماری زایی و مرگ و میر ویروس کرونا را به حداقل برسانیم، ادامه داد: در کنار آن قطعاً اقتصاد مردم هم برای ما مهم است و می‌دانیم که معیشت ۲۸۲ فعالیت ورزشی متأثر از کرونا آسیب دیده و ما مجبوریم نگذاریم چرخ ویروس بچرخد و از سوی دیگر چرخ معیشت مردم و ورزشکاران بچرخد.

حریرچی در خصوص باشگاه‌های بدنسازی، گفت: در بسیاری از مراکز بدنسازی استانداردهای لازم و فضای مناسب نداریم، برخی از باشگاه‌ها رختکن مناسب، دوش مناسب، تهویه مناسب و فضای لازم را ندارند حتی برخی از باشگاه‌ها در زیرزمین هستند که احتمال انتقال ویروس را افزایش می‌دهد و می‌دانید که کرونا بیماری است که از طریق تنفس منتقل می‌شود.

معاون کل وزارت بهداشت، افزود: طبق پیش بینی سازمان بهداشت جهانی و پیش بینی ما اوضاع در پاییز از اردیبهشت و خرداد بدتر خواهد شد، اگرچه این پیش بینی ما قطعی نیست، اما ۵۰ تا ۶۰ درصد احتمال وقوع دارد.

مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: