کد خبر: ۲۵۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 13
تعطيلي سراسري به دليل افزايش موارد ابتلا به کرونا گرفته شد و اين دستورالعمل شامل موارد استثنا نيز مي‌شود و در پايان اين مهلت ۴ روزه نتايج اين اقدام مورد ارزيابي قرار خواهد گرفت
شفاآنلاین>اجتماعی>هيات وزيران لبنان در پي افزايش دوباره تعداد مبتلايان با صدور دستورالعملي تعطيلي کامل اين کشور را به مدت ۴ روز از شامگاه چهارشنبه (۲۴ ارديبهشت) تا صبح روز دوشنبه (۲۹ ارديبهشت) اعلام کرد.

به گزارش شفاآنلاین، قرار است وزير کشور لبنان با صدور اطلاعيه‌اي دستورالعمل‌هاي اجرايي در اين ۴ روز و موارد مستثنا از اين قانون را اعلام کند.

حمد حسن وزير بهداشت لبنان نيز در گفت‌وگو با شبکه اين شبکه اعلام کرد که تصميم دولت براي تعطيلي کامل کشور براي پيشگيري از شيوع سراسري ويروس کرونا در لبنان اتخاذ شده است.

وزير کشور لبنان هم اعلام کرد که تعطيلي سراسري به دليل افزايش موارد ابتلا به کرونا گرفته شد و اين دستورالعمل شامل موارد استثنا نيز مي‌شود و در پايان اين مهلت ۴ روزه نتايج اين اقدام مورد ارزيابي قرار خواهد گرفت.

وزير کشور لبنان همچنين افزود که بازگشت شهروندان اين کشور از خارج طبق برنامه ادامه خواهد داشت.

تاکنون ۸۷۰ نفر در لبنان به ويروس کرونا (کوويد-۱۹) مبتلا شده‌اند و در اين ميان ۲۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.ال بي سي
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: