کد خبر: ۲۵۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 12
به منظور شکست زنجيره شيوع ويروس کرونا طرح کنترل رفت ‌و آمد و تردد که در سراسر اين کشور به اجرا درآمده است، تا ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) تمديد مي‌شود
شفاآنلاین>سلامت>دستگاه قضايي مالزي در آغاز کار دادگاه‌ها از روز چهارشنبه هفته جاري مقررات بهداشتي سختي شامل ماسک زدن اجباري و سنجش دماي بدن همه افراد پيش از ورود به مراکز قضايي اجرا خواهد کرد.

به گزارش شفاآنلاین، اداره قضايي فدرال مالزي در بيانيه‌اي روز دوشنبه با صدور بيانيه‌اي ضمن اعلام تدابير بهداشتي الزامي تاکيد کرد افرادي که احساس ناخوشي دارند نبايد در مراکز قضايي حاضر شوند. اين تدابير مطابق با تدابير دولت مالزي براي مهار شيوع کرونا انجام مي‌شود. 

همچنين در دادگاه‌ها تعداد محدودي افراد مي‌توانند حاضر شوند که بايد در جايگاه‌هاي مشخص شده بر اساس فاصله ايمن قرار بگيرند. در پرونده جنايي تنها يک عضو خانواده مي‌تواند در دادگاه حاضر شود. 

 «محي‌الدين ياسين» نخست‌وزير مالزي روز دوشنبه اعلام کرد:  به منظور شکست زنجيره شيوع ويروس کرونا طرح کنترل رفت ‌و آمد و تردد که در سراسر اين کشور به اجرا درآمده است، تا ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) تمديد مي‌شود. 

محي الدين با ابراز اميدواري در مورد توليد واکسني براي اين بيماري در آينده‌اي نزديک، اضافه کرد که شماري از رهبران جهان وي را از آغاز آزمايش‌هاي باليني در جريان رقابت براي توليد واکسن کرونا مطلع کرده‌اند. 

وي در عين حال تاکيد کرد: توليد واکسن، پروسه زمان بري است که شايد ۱۲ تا ۱۸ ماه طول بکشد.  تاکنون ۶ هزار و ۶۵۶ نفر در مالزي به کوويد – ۱۹ مبتلا شده‌اند. از اين تعداد، ۱۰۸ نفر جان باخته و ۵ هزار و ۲۵ نفر بهبود يافته‌اند.برناما
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: