کد خبر: ۲۵۷۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 12
معترضان آبه را يک نخست وزير غيردموکراتيک خطاب کرده اند که در زمان بسيار نادرستي اقدام به برنامه ريزي براي چنين کاري کرده است
شفاآنلاین>سلامت>انتقادها از آبه شينزو نخست وزير ژاپن درپي شيوع ويروس کرونا بالا گرفته است به طوري که يک نظرسنجي نشان مي دهد بيش از نيمي از مردم برنامه هاي او براي کنترل اين بحران را تاييد نمي کنند.

به گزارش شفاآنلاین،روز دوشنبه در گزارشي ضمن انتشار اين نظرسنجي آورده است ۵۵ درصد از مردم مديريت دولت آبه بر بحران را مناسب نمي دانند و مي گويند که نخست وزير نمي تواند با اين بحران مقابله کند اين رقم ۱۱ درصد بيشتر از نظرسنجي قبلي است.

گزارش نشان مي دهد به رغم انتقادهاي فزاينده از نخست وزير، نزديک به ۴۹ درصد با هيات دولت موافق هستند و از وزيران کابينه حمايت مي کنند.

با اين وصف امروز دوشنبه اعلام شد که نزديک به ۴ ميليون و ۷۰۰ هزار توئيت انتقادي نسبت به برنامه نخست وزير براي افزايش سن بازنشستگي دادستان ها منتشر شده است.

معترضان آبه را يک نخست وزير غيردموکراتيک خطاب کرده اند که در  زمان بسيار نادرستي اقدام به برنامه ريزي براي چنين کاري کرده است.

در اين توئيت هاي انتقادي آمده است  در شرايطي که بايد به فکر نجات جان مردم باشيد در انديشه وضع قانوني براي تغيير قانون بازنشستگي هستيد.

پارلمان ژاپن اکنون در حال بحث و مناظره درباره افزايش سن دادستان ها بجز دادستان کل کشور از ۶۳ به ۶۵ سال است.نیکی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: