کد خبر: ۲۵۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 09
يافته هاي پليس تجسس از محل حادثه نشان داده که ظاهرا قاتل و مقتول پيشتر همديگر را مي شناختند اما ماهيت اين ارتباط هنوز مشخص نيست و گمانه زني ها براي انگيزه اين قتل نيز همچنان نامعين است
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>سلامت>ابهامات در باره نحوه مرگ يک محقق چيني دانشگاه پيتزبورک آمريکا در حالي که به آخرين نتايج براي بررسي منشاء ويروس کرونا نزديک شده بود، همچنان ادامه دارد.

به گزارش شفاآنلاین، روز شنبه روزنامه ديلي ميل انگليس و پايگاه خبري "ساينتيست" آمريکا،  پيکر دکتر بينگ ليو، استاد دانشکده پزشکي دانشگاه پيتزبورگ آمريکا که در حال انجام آخرين تحقيقات پيرامون کشف بسيار مهم منشأ ويروس کرونا بود، در آپارتمانش پيدا شد.

پليس شهرک دانشگاهي پيتزبورگ اعلام کرد که ليو ۳۷ ساله عصر روز شنبه دوم ماه مه (۱۳ ارديبهشت) تنها در  آپارتمان خود به سر مي‌برد که فردي ۴۶ ساله به نام هائو گو به نحوي وارد منزل شخصي‌اش شد که درهاي آن قفل نبوده و گلوله‌هايي به سر و گردن او شليک کرد.

پليس علت مرگ او را جراحت و خونريزي ناشي از اصابت گلوله به سر و گردن اعلام کرد و گفت که اگرچه مقتول متاهل و بدون فرزند است اما همسرش در هنگام بروز حادثه در منزل نبود. به همين دليل قاتل براحتي توانست او را به قتل رسانده و بلافاصله بعد از ارتکاب جرم اسلحه خود را با خود برده و به خودروي خود در چند ۱۰ کيلو متري محل حادثه برگشت.

يافته هاي پليس تجسس از محل حادثه نشان داده که ظاهرا قاتل و مقتول پيشتر همديگر را مي شناختند اما ماهيت اين ارتباط هنوز مشخص نيست و گمانه زني ها براي انگيزه اين قتل نيز همچنان نامعين است، چرا که بعد از قتل هيچ يک از وسايل منزل ربوده نشده و حتي در چينش آنها نيز تغييري ايجاد نشده بود.

دانشگاه پيتزبورگ بعد از اين حادثه با صدور بيانيه اي او را دستيار گروه بيولوژيک معرفي کرد و نوشت که او در آستانه کشف يافته‌هاي مهم براي درک ساز و کارهاي سلولي زيربناي عفونت ويروس کروناي جديد و زيربناهاي سلولي بيماري‌هاي متعاقب آن بود که قبل از اعلام نتيجه نهايي تحقيقات علمي خود به قتل رسيده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: