کد خبر: ۲۵۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۷ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 06
اين بيمارستان‌ها به تجهيزات پيشرفته از جمله راديولوژي، توموگرافي رايانه‌اي و تجهيزات تنفس مصنوعي مجهز شده اند و بيش از ۲ هزار پرسنل درماني در آنها مشغول کار هستند
 شفاآنلاین>سلامت>وزارت دفاع روسيه در حال ساخت ۱۶ بيمارستان صحرايي از منطقه کامچاتکا در خاور دور تا کالينين گراد در غرب روسيه را براي کمک به بيماران کرونايي آغاز کرده است که شش بيمارستان تا کنون به بهره‌برداري رسيده است.

به گزارش شفاآنلاین، بيمارستان هاي صحرايي که توسط وزارت دفاع روسيه در مناطق پادولسک، اسمولنسک، ولگاگراد، نووسيبيرسک، اوسورييسک و اورنبورگ ساخته شده است، هفته گذشته تحويل کادر درماني روسيه داده شده است.

اين بيمارستان‌ها به تجهيزات پيشرفته از جمله راديولوژي، توموگرافي رايانه‌اي و تجهيزات تنفس مصنوعي مجهز شده اند و بيش از ۲ هزار پرسنل درماني در آنها مشغول کار هستند. 

گفتني است روز ۲۵ فروردين ماه رييس جمهوري روسيه دستور استفاده از بودجه دفاعي اين کشور براي مقابله با کرونا را صادر کرد و گفت: در صورت نياز ارتش هم بايد وارد عمل شود.

رييس جمهوري روسيه اين را هم گفت که کشورش براي مقابله با کرونا نياز به استفاده از ذخاير دولتي دارد.

کميته مقابله با شيوع کرونا در روسيه اعلام کرد: در ۲۴ ساعته گذشته ۱۰ هزار و ۵۶۱ نفر ديگر کرونا گرفته‌اند.

 در شبانه روز اخير ۷۶ نفر بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده اند و يکهزار و ۴۵۶ تن ديگر که به اين بيماري مبتلا شده بودند، بهبود يافته اند.شبکه اول تلويزيون روسيه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: