کد خبر: ۲۵۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 06
هر يک از پرسنلي که از کار کردن خودداري مي‌کند دلايلي را مطرح مي‌کند و وي (کراوچنکو) اين افراد را محکوم نمي‌کند
شفاآنلاین>سلامت>وزير بهداشت دولت محلي استان کالينينگراد روسيه از خودداري ۳۰ نفر از کادر درماني اين استان در شرايط شيوع کرونا خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، راديو اکومسکو و کانال تلويزيوني کاسکاد ت.و روز سه شنبه به نقل از الکساندر کراوچنکو اعلام کردند: حدود ۱۰۰ پزشک و ۲۵۰ کادر درماني رده متوسط در استان کالينين گراد از کار کردن در دوره شيوع بيماري کرونا خودداري کردند.

کراوچنکو که در جمع خبرنگاران سخن مي‌گفت، خاطرنشان کرد: هر يک از پرسنلي که از کار کردن خودداري مي‌کند دلايلي را مطرح مي‌کند و وي (کراوچنکو) اين افراد را محکوم نمي‌کند. 

وزير بهداشت استان کالينين گراد گفت که روساي مراکز درماني اين استان اجازه ندارند به افراد کادر درماني داراي بالاي ۶۵ سال، به دليل نياز به استراحت يا بستري شدن مرخصي دهند و به همين خاطر بسياري از اين افراد به کار ادامه مي‌دهند.

به گفته وي، کمبود کادر درماني در اين استان تا پيش از بروز بيماري کرونا وجود داست.  

کالينينگراد که در منطقه بالتيک و مابين کشورهاي ليتواني و لهستان واقع شده است، ناحيه‌اي جدا افتاده از خاک اصلي روسيه است. 

کميته مقابله با شيوع کرونا در روسيه اعلام کرد: در ۲۴ ساعته گذشته ۱۰ هزار و ۵۶۱ نفر ديگر کرونا گرفته‌اند.

در شبانه روز اخير ۷۶ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جانباخته‌اند و يک هزار و ۴۵۶ تن ديگر که به اين بيماري مبتلا شده بودند، بهبود يافتند.ريانووستي
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: