کد خبر: ۲۵۶۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۴ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 05
نویسنده: مارتين کيليان
قربانیان اصلی این سناریو، کارکنان بیمارستان ها و مغازه ها و رستوران ها هستند. علاوه بر آن، زندانیان و سالمندان و اقلیت ها بیش از سایرین در معرض خطر هستند
شفاآنلاین>اجتماعی>1.اگر همه چیز طبق برنامه ای پیش برود که دولت ترامپ برای مردم آمریکا ترسیم کرده، وضعیت در ماه ژوئن تقریبا به حالت عادی باز خواهد گشت و فعالیت های اقتصادی از سر گرفته خواهد شد. 

اکنون تحت فشار کاخ سفید و فعالان محافظه کار و بعضا راست گرا، روز به روز شمار بیشتری از فرمانداران در حال لغو محدودیت ها در زندگی روزمره هستند، اگرچه در برخی ایالت ها شمار مبتلایان همچنان رو به افزایش است.

2. روزنامه نیویورک تایمز روز دوشنبه گزارش داد که براساس محاسبات داخلی دولت ترامپ، ممکن است طی ماه مه تعداد افرادی که هر روز مبتلا می شوند از حدود 25 هزار نفر به 200 هزار نفر افزایش یابد و تعداد جانباختگان به 3 هزار نفر در روز برسد، یعنی تقریبا دو برابر آمار کنونی. 

3. قربانیان اصلی این سناریو، کارکنان بیمارستان ها و مغازه ها و رستوران ها هستند. علاوه بر آن، زندانیان و سالمندان و اقلیت ها بیش از سایرین در معرض خطر هستند.

4. اما کاخ سفید این پیش بینی ها را رد می کند. روز دوشنبه معاون سخنگوی کاخ سفید گفت آنها مدل های کارگروه ویروس کرونا یا داده هایی که تجزیه و تحلیل کرده اند را نمی پذیرند.تاگس آنسايگر (سوئيس)

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: