کد خبر: ۲۵۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 04
برخي از استوديوهاي عکاسي در آمريکا ساليانه ۶۰ تا ۷۰ سفارش عکاسي از مراسم ازدواج داشتند؛ اکنون ۸۰ درصد از مراسم ازدواج درماه ژوئن(خرداد-تير) نيز به تعويق افتاده است
شفاآنلاین>سلامت>همه‌گيري ويروس کرونا در آمريکا بر همه ابعاد سياسي، اقتصادي، اجتماعي و درماني تاثير گذارده و بخش‌هاي مختلفي را متضرر کرده است؛ از جمله صدها هزار نفر شاغل در صنعت ۷۴ ميليارد دلاري مراسم ازدواج را، به گونه‌اي که لغو مراسم‌ها، سبب مراجعه فعالان اين بخش براي پُر کردن فرم بيکاري شده است.

به گزارش شفاآنلاین،برگزاري مراسم ازدواج در آمريکا يک صنعت پر درآمد حدود ۷۴ ميليارد دلاري است که اکنون با شيوع بيماري کوويد-۱۹ ، نزديک به ۴۰۰ هزار نفر فعال در اين بخش را با توجه به لغو برگزاري مراسم‌ها، با مشکلات مالي مواجه کرده است.

در اين گزارش به استوديوهاي عکاسي، گل‌آرايي و گل‌فروشي، ترتيب دهندگان مراسم ازدواج و ديگر مشاغل مربوط به اين مراسم اشاره شده و آمده است: طراحان و برگزارکنندگان مراسم ازدواج در آمريکا هشدار داده‌اند که اعمال فاصله‌گذاري اجتماعي تا ماه ژوئن (خرداد-تير) ادامه خواهد داشت و در ماه مه (ارديبهشت-خرداد) هيچ مراسم ازدواجي برگزار نخواهد شد.

 «ژوه مير» يکي از شرکت‌هاي برگزار کننده مراسم ازدواج در «بروکلين» شهر نيويورک به نيويورک‌تايمز گفت: بي‌نهايت مضطرب بوده و از اينکه اين مدت بيکارند، نگران هستند.

در ادامه اين گزارش آمده است: افرادي مانند مير در هشت سال گذشته، هر سال بين ۶ تا ۱۰ مورد برگزاري مراسم ازدواج در فهرست کاري خود داشته‌اند، اما اين نگراني وجود دارد که حتي برگزاري مراسم ازدواج در آمريکا تا ماه اوت (مرداد - شهريور) نيز خبري نباشد.

مير که شرکت خود را درحال ورشکستگي مي‌بيند، ناچار به دنبال يافتن فرم مشاغل نيازمند به دريافت وام دولتي تا مبلغ ۱۰ هزار دلار بوده و خود نيز فرم افراد بي‌کار را پرکرده است.

باغ‌هاي عروسي

اين رسانه در ادامه به مکان‌هاي برگزاري مراسم عروسي مي‌پردازد و مي‌نويسد: در آستين ايالت تگزاس، محل‌هاي براي برگزاري مراسم ازدواج به زوج‌ها کرايه داده مي‌شود؛ از جمله مکاني به نام «تيني تي رنچ» که از سال ۲۰۱۶ ميلادي، اواخر هفته ۳۰ بار در سال اجاره داده مي‌شد.

«اسپايک گيلسپي » مالک اين مکان به نيويورک تايمز گفت: برگزاري مراسم ازدواج در اين محل کاهش يافته و برخي نيز به سال آينده ميلادي موکول کرده‌اند.

وي افزود: ماهانه ۲۱ هزار دلار از درآمد خود را از بابت کرايه دادن اين محل از دست داده و به دنبال يافتن راه‌هاي براي پس‌انداز و کاستن از مخارج روزانه خود است.

استوديو عکاسي

براساس اين گزارش، از ديگر بخش‌هاي برگزاري مراسم عروسي که به دنبال همه‌گيري ويروس کرونا لطمه ديده است، استوديوهاي عکاسي هستند.

ماه آوريل(فروردين- ارديبهشت) که براي بسياري از استوديوهاي عکاسي در آمريکا يکي از پرمشغله‌ترين ماه‌هاي سال محسوب مي‌شد، با کاهش شديد سفارش مواجه شده است؛ برخي از استوديوهاي عکاسي در آمريکا ساليانه ۶۰ تا ۷۰ سفارش عکاسي از مراسم ازدواج داشتند؛ اکنون ۸۰ درصد از مراسم ازدواج درماه ژوئن(خرداد-تير) نيز به تعويق افتاده است.

صاحب بزرگترين استوديو گل‌آرايي به دنبال تکميل فرم بيکاري

«سامي گو - » مالک استوديو گل‌آرايي «لمبرت فلوريدا» در سانفرانسيکو به نيويورک‌تايمز گفت: اين استوديو در سال ۱۵ مراسم عروسي را پوشش مي‌داد اما اکنون و با اعلام «گاوين نيوسام» فرماندار ايالت کاليفرنيا مبني بر قرنطينه خانگي، ناگزير به پر کردن فرم افراد بيکار شده است.

نيويورک تاميز نوشت: اين استوديو گل‌آرايي يکي از پرفروش‌ترين گل‌هاي عروسي در جهان به شمار مي‌رود.

همه‌گيري ويروس کرونا در آمريکا که يک سوم از مبتلايان به اين ويروس در جهان را به خود اختصاص داده، همه ابعاد اقتصادي در آمريکا را تحت تاثير قرار داده و دولت فدرال قصد دارد تا مبلغ نزديک به سه تريليون دلار که در دو نوبت در کنگره آمريکا به تصويب رسيد، بخش اقتصادي لطمه ديده از اين ويروس را مورد حمايت قرار دهد؛ امري که از نگاه بسياري از کارشناسان اقتصادي نمي‌تواند از عهده اين خسران برآيد.نيويورک تايمز
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: