کد خبر: ۲۵۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 03
در صورت شناسايي واحدهاي صنفي متخلفي که به صورت غيرقانوني اقدام به بازگشايي کنند با آنها برابر قانون، برخورد و با هماهنگي مقام قضايي پلمب می شوند
شفاآنلاین>اجتماعی>معاون نظارت بر اماکن عمومي پليس امنيت پايتخت از تعطيلي کليه آرايشگاه هاي مردانه و زنانه تا تصميم گيري جديد ستاد ملي مبارزه با کرونا خبر داد. 

به گزارش خبرنگار شفاآنلاین، سرهنگ  نادر مرادي با اشاره به اينکه هرگونه بازگشايي صنوف در پايتخت با هماهنگي ستاد مبارزه با کروناي استان تهران انجام مي شود، در تشريح جزئيات اين خبر گفت: بر اساس تصميمات جديد صورت گرفته از سوي ستاد مديريت و کنترل بيماري کرونا در استان، تمام آرايشگاه هاي مردانه و زنانه در سطح شهر تهران مي بايست تا اطلاع ثانوي تعطيل باشند.

وي با بيان اينکه صنف آرايشگران تهران از قبل از ايام عيد نوروز به دليل جلوگيري از شيوع گسترده ويروس کرونا تا کنون تعطيل بوده اند، افزود: تمام آرايشگران بايد تا تصميم گيري ستاد ملي مقابله با کرونا با اين ستاد همکاري لازم را داشته و براي حفظ سلامتي خود و شهروندان،همچنان تعطيل باشند.

اين مقام انتظامی در ادامه با بيان اينکه آرايشگراني که قبل از زمان بازگشايي رسمي، شروع به فعاليت کنند، تخلف کرده اند، تصريح کرد: در صورت شناسايي واحدهاي صنفي متخلفي که به صورت غيرقانوني اقدام به بازگشايي کنند با آنها برابر قانون، برخورد و با هماهنگي مقام قضايي پلمب می شوند.

مرادي با بيان اينکه بر اساس آمارهاي رسمي، نزديک به 2هزار واحد صنفي آرايشگاه مجاز در سطح شهر تهران وجود دارد، گفت: متاسفانه حدود 4هزار واحد صنفي غيرمجاز ديگر نيز در پايتخت مشغول به فعاليت هستند که مسلما پليس نظارت بر اماکن عمومي تهران بزرگ در روزهاي پيش رو با اجراي طرح هاي نظارتي خود با اين دسته از صنوف غيرمجاز برخورد می کند.

معاون نظارت بر اماکن عمومي پايتخت در پايان، در خصوص زمان بازگشايي واحدهاي صنفي آرايشگاه ها، خاطر نشان کرد: به محض اينکه ستاد ملي مقابله با کرونا در خصوص بازگشايي مشاغل پرخطر تصميم گيري کند، آرايشگاه ها مي توانند فعاليت خود را آغاز کنند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: