کد خبر: ۲۵۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 03
با تخريب قفل صندوق عقب خودروی شاکي اقدام به سرقت ماسک ها کردم که 6 هزار عدد را به صورت خرده فروشي به افراد رهگذر فروختم و الباقي نيز در منزل همدستم به نام " ياسر " است
شفاآنلاین>اجتماعی>سلامت>حوادث>رئيس پايگاه هفتم پليس آگاهي پایتخت با اشاره به دستگيري و انهدام باند سارقان خودرو و کشف 200 فقره سرقت گفت: ماسک های ربوده شده از صندوق عقب یکی از خودروها و فروش آنها، سارقان را به دام انداخت. 
 
به گزارش خبرنگار شفاآنلاین، سرهنگ کارآگاه حمدالله عليزاده گفت: بيست و هفتم فروردين ماه سال جاري پرونده اي تحت عنوان سرقت از صندوق عقب يک دستگاه خودروي سمند به همراه دستگيري يک متهم به نام " جمشيد " جهت رسيدگي تخصصي از کلانتري 109 بهارستان به پایگاه هفتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی ادامه داد: براساس اظهارات شاکی، وی ساعت 4 بعد از ظهر در حوالي ميدان بهارستان خودروي خود را براي انجام کاري پارک کرده و در زمان مراجعت، متوجه می شود درب صندوق عقب تخريب شده و محتويات صندوق عقب که حاوي 12 هزار عدد ماسک بهداشتي  به ارزش تقريبي 40 ميليون تومان بوده توسط سارق يا سارقان به سرقت رفته است.

سرهنگ عليزاده افزود:  پس از ثبت اظهارات شاکي ، پرونده جهت ادامه رسيدگي به دايره مبارزه با سرقت لوازم و محتويات خودرو ارجاع شد و جمشيد در بازجویی های انجام شده ضمن قبولی بزه انتسابي و سرقت از شاکي به کارآگاهان گفت : با تخريب قفل صندوق عقب خودروی شاکي اقدام به سرقت ماسک ها کردم که 6 هزار عدد را به صورت خرده فروشي به افراد رهگذر فروختم و الباقي نيز در منزل همدستم به نام " ياسر " است.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه کارآگاهان با بررسي سوابق متهم متوجه مي شوند وي داراي چندين فقره سابقه دستگيري به جرم سرقت است تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به 200 فقره سرقت لوازم و محتويات داخل خودرو به ارزش 400 ميليون تومان با همدستي ياسر و مجيد در محدوده خيابان هاي بهارستان - جمهوري – ايران  و.... نیز معترف شد.

به گفته علیزاده، با اقدامات پليسي، مخفيگاه مجيد در خيابان شوش شناسايي و با هماهنگي قضائي، چهارم ارديبهشت ماه متهم در يک عمليات غافلگيرانه دستگير و در بازجويي ها به همدستي با جمشيد و همچنين خريد اموال مسروقه اعتراف کرد؛ در ادامه رسيدگي به پرونده، کارآگاهان موفق به شناسايي مجيد در ميدان بهارستان شده و وي را نیز دستگير کردند که در نهایت در بازجويي هاي خود به 200 فقره سرقت با همکاري ساير متهمان اعتراف کرد.

رئيس پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ در پايان گفت: براساس دستور مقام قضائي از مخفيگاه ياسر بازرسي به عمل آمد که يک دستگاه موتورسيکلت باکسر مسروقه به همراه مقاديري اموال سرقتي کشف شد .

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: