کد خبر: ۲۵۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 01
دکتر ولایتی عنوان کرد:
رییس بیمارستان مسیح دانشوری در خصوص پلاسما درمانی و نتایج مطلوب به دست آمده، مطالبی را ارائه و ضمن تاکید بر توجه بیشتر به ارائه خدمات به بیماران کرونایی، از تلاش‌های کادر درمانی، تقدیر و تشکر کرد
شفاآنلاین>سلامت>رییس بیمارستان مسیح دانشوری در جلسه شورای علمی این بیمارستان بر ضرورت توجه جدی به حوزه‌های علمی برای دستیابی به راهکارهای مناسب‌تر در درمان کرونا تاکید کرد.

به گزارش شفاآنلاین،جلسه شورای علمی بیمارستان مسیح دانشوری با حضور پزشکان، متخصصان و مسئولان بخش‌های مختلف مرکز به ریاست دکتر علی اکبر ولایتی روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت برگزار شد.

در این جلسه که با محوریت موضوعات مرتبط با کرونا و بررسی اقدامات انجام شده برگزار شد، ولایتی با تاکید بر ضرورت توجه حداکثری در ارائه خدمات به بیماران کرونایی افزود: تحولات زیادی در ارتباط با شناخت بیشتر از این ویروس انجام شده اما ضروری است تا در زمینه‌های پژوهشی و علمی بر اساس آنچه در جلسات مختلف مصوب شده است، اقدامات و گام‌های موثرتری برای دستیابی به راهکارهای مناسب‌تر در درمان کرونا برداشته شود. 

مجموعه متخصصان در این زمینه تلاش و جدیت فراوانی به کار برده‌اند و امیدواریم که نتایج عملی در جهت بهبود وضعیت و از بین رفتن این ویروس در ایران و جهان برداشته شود.

رییس بیمارستان مسیح دانشوری در خصوص پلاسما درمانی و نتایج مطلوب به دست آمده، مطالبی را ارائه و ضمن تاکید بر توجه بیشتر به ارائه خدمات به بیماران کرونایی، از تلاش‌های کادر درمانی، تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این جلسه که با حضور دکتر اسماعیل ایدنی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر بهادری از اساتید و پزشکان ‌متخصص برگزار شد، گزارشی از نتایج  اقدامات انجام شده برای مبارزه با کرونا، تامین برخی از نیازمندی‌ها، ضرورت تشکیل تیم جامع کشوری در حوزه درمان، روند اجرایی طراحی، ساخت و نصب اولین تخت ایزوله‌ای سی یو بر اساس فشار منفی، برای اولین بار در ایران و ارائه خدمات همزمان به مراجعان و بیماران غیر کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مصوب، ارائه و در این زمینه، بحث و تبادل نظر شد.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: