کد خبر: ۲۵۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020April 30
در کمیته علمی ستاد ملی کرونا، پروتکل‌های متعددی برای بیماران مختلف از جمله اطفال، بیماران خاص و صعب العلاج و ... تهیه و تدوین شد و خوشبختانه از کشورهایی بودیم که دستخوش دستورالعمل‌های خارج از کشور قرار نگرفتیم
شفاآنلاین>سلامت>معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در دو ماه گذشته ۱۱۰۰ تخت بیمارستانی و ۴۲۵ تخت آی سی یو، ۹۰۰ دستگاه تنفسی تهاجمی و غیرتهاجمی و ۴۵ دستگاه سی تی اسکن برای کرونا در کشور ایجاد شد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر قاسم جان بابایی در نشست معاون اول رییس جمهور و معاونین و مدیران ارشد وزارت بهداشت، اظهار داشت: یکی از افتخارات ما، نیروی انسانی حوزه سلامت است و تا کنون هیچ داروی قطعی برای کووید ۱۹ شناسایی و ساخته نشده است، اما کادر درمانی، مراقبت صحیحی از بیماران داشته‌اند.  

وی افزود: در کمیته علمی ستاد ملی کرونا، پروتکل‌های متعددی برای بیماران مختلف از جمله اطفال، بیماران خاص و صعب العلاج و ... تهیه و تدوین شد و خوشبختانه از کشورهایی بودیم که دستخوش دستورالعمل‌های خارج از کشور قرار نگرفتیم.  

 معاون درمان وزارت بهداشت یادآور شد: در دو ماه گذشته با اینکه اعتبارات جدیدی در وزارت بهداشت دریافت نکردیم، اما بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان امکانات تشخیصی در بین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور تقسیم شد تا بتوانیم شرایط کرونا را مدیریت کنیم.ایسنا 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: