کد خبر: ۲۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۳ - 2014June 22
شفاآنلاين - قائم مقام و معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رشد تولیدات علمی ایران در دو سال گذشته سقوط کرده است و برای جلوگیری از بدترشدن این وضع باید تدابیری اندیشه شود.

به گزارش شفاآنلاين، باقر لاریجانی روز یکشنبه در نشست ترجمان سیاست های کلی نظام سلامت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری گفت: کشور ما از نظر پزشکی در میان 20 کشور برتر دنیا قرار دارد اما متاسفانه تحولاتی رخ داد که باعث شد در سال های 2013 و 2014 از نظر تولیدات علمی سقوط داشته باشد.

وی تاکید کرد: اگر تدبیر نکنیم دچار مشکلات بدتری خواهیم شد و باید هرچه سریع تر مانع از سقوط تولیدات علمی خود باشیم.

قائم مقام و معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد بزرگ ترین دانشگاه حضوری دنیا و سومین دانشگاه غیرحضوری دنیا است و در حال حاضر 90 دانشگاه پزشکی در دانشگاه آزاد با 61 هزار دانشجو در گروه پزشکی فعالیت می کنند.

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد در طول سال های گذشته رشد بسیار خوبی داشت که متاسفانه سه سال این رشد متوقف شد اما به طور حتم می توانیم خود را به جایگاه واقعی مان برسانیم.

لاریجانی اظهار کرد: سازماندهی شرکت های دانش بنیان و دانشگاه های علوم نوین از کارهای اساسی ما بوده و همچنین باتوجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با طب سنتی ، ساماندهی خوبی در دانشگاه طب سنتی به عمل آورده ایم.
ايرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: