کد خبر: ۲۵۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020April 28
با تخریب لوله‌های کنار پل و تخریب چشمه‌های حسنجون و گل و لای وارده شده در چشمه‌ها حدود ۷۰۰ میلیون تومان برآورد خسارت شده است
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>فرماندار طالقان در خصوص خسارت سیل به طالقان‌گفت: شش حوزه حدود خسارات وارد شده در سیل به طالقان را اعلام کرده اند.

به گزارش شفاآنلاین،بهنام جهانی با اشاره به بارندگی اخیر در استان و وقوع سیل در طالقان گفت: جهاد کشاورزی با بررسی تخریب سر دهنه‌ها، انهار و خطوط انتقال آب کشاورزی و راه‌های عشایری شهرستان برآورد حدود خسارت وارد شده را ۱۲ میلیارد تومان اعلام کرده است و در حوزه شهرداری نیز تخریب دو پل و یک رانش داشتیم که برآورد خسارت آن عددی حدود هفت میلیارد تومان است.

وی در خصوص وضعیت راه‌ها و خسارات وارده گفت: در حوزه راهداری تخریب ابنیه فنی و آب شستگی راه‌ها و همچنین رانش‌های کرود، چشمکان و اردکان و مسیر اسفاران و جمع آوری ریزش کوه‌ها را بررسی و جمعاً به  برآورد خسارت حدود ۱۳میلیارد تومان در این قسمت رسیدیم.

جهانی حوزه آبفا شهری را نیز متضرر از این سیل اعلام کرد و افزود: با تخریب لوله‌های کنار پل و تخریب چشمه‌های حسنجون و  گل و لای وارده شده در چشمه‌ها حدود ۷۰۰  میلیون تومان برآورد خسارت شده است.

فرماندار طالقان در خصوص دیگر مناطق آسیب دیده گفت: بنیاد مسکن نیز در این سیل تخریب دیوار ساحلی روستای  ورکش را  ۱۵ متر و برآورد خسارت حدود  ۳۰۰ میلیون تومان داشته است.

جهانی در پایان در خصوص برآورد  خسارت در حوزه آب منطقه‌ای هم گفت:  تخریب دیوارهای ساحلی کنار رودخانه در حوزه‌های روستایی خسارتی حدود سه میلیارد تومان داشته است، جمع تمامی خسارات وارد شده به طالقان به سبب سیل حدود ۳۶ میلیارد تومان است. ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: