کد خبر: ۲۵۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020April 23
در بازرسي از اين کارگاه علاوه بر تجهیزات تولیدی، 70هزار ليتر مواد ضد عفوني کننده احتکار شده کشف شد
شفاآنلاین>سلامت>رئيس پايگاه چهارم پليس امنيت عمومي پايتخت از پلمب کارگاه توليد اقلام بهداشتي غيرمجاز در غرب تهران خبر داد و گفت: این کارگاه پلمب و بيش 70هزار ليتر مواد ضد عفوني کننده احتکار شده به ارزش5 ميليارد ريال خبر داد. 

به گزارش خبرنگار شفاآنلاین، سرهنگ مهدي تاجيک گفت: با دريافت خبري مبني بر اينکه فردی در حوالي اتوبان قديم "تهران – کرج" با راه اندازي کارگاهی در حال توليد اقلام بهداشتی غیر مجاز می باشد و همچنین مقادیر فراوانی مواد ضدعفوني کننده در این مکان دپو و جمع آوری کرده است، بررسي موضوع در دستور تيمي از ماموران پایگاه چهارم پليس امنيت عمومي پایتخت قرار گرفت.

اين مقام انتظامي با بیان اینکه هویت مالک کارگاه و نشانی دقیق کارگاه در تحقیقات پلیسی به دست آمد، افزود: با تایید صحت خبر روز گذشته سوم ارديبهشت ماه ماموران پایگاه چهارم این پلیس با هماهنگی های قضائی به کارگاه مورد نظر اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی مالک آن را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه مالک کارگاه عاجز از ارائه هر گونه مدارک و مجوزهای قانونی در خصوص تولید اقلام بهداشتی بود، گفت: در بازرسي از اين کارگاه علاوه بر تجهیزات تولیدی، 70هزار ليتر مواد ضد عفوني کننده احتکار شده کشف شد.

رئيس پايگاه چهارم پليس امنيت عمومي پايتخت در پايان با بيان اينکه کارشناسان ارزش ريالي اقلام کشف شده را 5 ميليارد ريال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: کارگاه تولیدی با دستور قضائي پلمب و متهم به دادسرا معرفي شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: