کد خبر: ۲۵۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 18
شفاآنلاين:دكتر علي نوبخت -رييس كميسيون بهداشت و درمان مجلس -،روز علوم آزمايشگاهي را تبريك گفت.
به گزارش شفاآنلاين در اين پيام آمده:

             به نام خداوند جان آفرین

سی ام فروردین ماه، مصادف است با زادروز حکیم جرجانی پزشک نامدار ایرانی که به برکت نبوغ بی بدیلش، این روز به روز بزرگداشت جامعه آزمایشگاهیان کشور نامگذاری شده است.

نقش بسزای متخصصین علوم آزمایشگاهی با پژوهش های علمی و تلاش های ستودنی تا به آن پایه است که همواره موجبات ارتقای نظام سلامت جامعه را عهده دار بوده و با تشخیص به موقع سهم چشمگیری در صحت و سلامت جامعه بشری و نجات جان بی شمار بیماران دردمند بر عهده داشته اند. به طور کلی پایه های تشخیص و درمان همواره مبتنی بر اقدامات ارزشمند دانشمندان علوم آزمایشگاهی بوده است.

همکاران محترم علوم آزمایشگاهی در طول سالهای متمادی خدمات شایانی را نثار جامعه نموده اند و امروز با شیوع ویروس کرونا با زحمات شبانه روزی خدمات ارزشمندی را در مقابله با این ویروس به بیماران و پزشکان ارایه نموده و در صف اول مدافعان سلامت، پیشتازان عرصه سلامت در راه مبارزه با ویروس کرونا می باشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت زادروز حکیم جرجانی، روز علوم آزمایشگاهی را به استادان، کارشناسان و دانشجویان علوم آزمایشگاهی کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

از درگاه خداوند بزرگ، سلامتی و توفیق روزافزون جامعه علوم آزمایشگاهی کشور را در پیشبرد اهداف متعالی نظام سلامت مسالت می نمایم.

                          دکتر علی نوبخت
                       سی ام فروردین ۱۳۹۹


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار